kjærlighetsbarnet

dagen i går på hytten var super.
eneste jeg er blitt "the red lobster".

lå på magen i går kveld.
skulle bli smurt inn med noen tykke lag med aftersun..
og mens jeg lå på magen så kom det noen bobler i magen min, kan dette ha vært lilel spiren?

æsj tidliger morgener tror jeg er allergisk mot de.
er alltid kvalm på denne tiden av døgnet. og ting som ikke er kommet ned er kommet opp. dvs slim er kommet opp.
blir hjemme til ca klokken 10, før jeg drar opp og har en siste lunch med de søte damene på jobben. er egnetlig min siste dag der oppe i dag. [:(]
trist avsluttning at jeg skal være dårlig i dag igjen.

lange late dager på stranden her i tyrkia. snart vært her i en uke alt.
tiden FLYYYYR...
har super utsikt til alt.

åååhr... litt klaging fra denne voorende moren sin side..
etter to uker i tyrkia og varmen, så sitter jeg og hoster og harker.. er mye svimmel i tillegg..
skal ringe legen min i morgen og snakke litt med han...
fikk meld av svigermor i dag og at en i reisefølget (de skulle være en uke lengre)
no var innlagt med lungebet. og de frytket for at det var noe gale med hjertet hans også..
passer lite å bli syk igjen no... på neste mandag så skal jeg begynne på jobb igjen (sykehjem)

sitter her og gleder meg til i morgen, då skal jeg på jobb igjen... det gleder jeg meg til!!

oh....snart 18 uker jo. MORO !!!! Håper du koser deg på jobb, nå er det snart vår tur å nyte late dager sørpå...hihi, vel snart å snart.....4 uker til [;)]

ORIGINAL: FruStina

oh....snart 18 uker jo. MORO !!!! Håper du koser deg på jobb, nå er det snart vår tur å nyte late dager sørpå...hihi, vel snart å snart.....4 uker til [;)]

Stina... De dagene dere er sørpå skal NYTES!!!!! det er nemmelig forbudt å ikke nyte de dagene.. klemmer fra meg...

sitter og sløver i en stol når jeg er hjemme..
jobben blir jeg sliten av, men ikke dårlig sliten, bare god sliten... jeg elsker jobben... og elsker å være tilbake...

har hatt en dag hvor jeg måtte ringe inn pga null søvn what so ever natt til vakten... [:(]
ble til at jeg sov nesten hele vakten før jeg var våken igjen...

lille gutt blir bare mer og mer aktiv i magen min...
det er supert koselig å kjenne spark etter spark etter spark...
no gleder jeg meg bare til at han blir sterk nok til at gubben og kan få kjenne sparkene...

lille Martinius Olai, mor elsker deg bare mer og mer...

så herlig med liv i magen, sikkert rett rundt hjørnet at mannen i huset kan kjenne sparkene !!! Her kjente mannen min det i uke 20 [:D]

gubben har ennå ikke fått kjenne vidunderet vårt. han er fremdeles snytt for det då... [;)]

MEN mor kjenner det!! og kjenner det MASSE!!!

herlig... :D

det er ganske kjekt når lille gutt viser at han er live spesielt når mor sitter i en stol med feber og vond hals...

ble legevakstur på mor i går.
lillegutt er mor ikke bekymret for. då har gir livstegn hver dag, og de er blitt så sterke at dfar og kan få kjenne de.. [:D]
mor har pådradd seg en luftveisinfeksjon virus. hun sitter fremdeles og er febersyk og er blitt sykemeldt til og med sin 20 årsdag.
dumt at mor skal på flytur no då. Hun og far skal i konfirmasjon i oslo. då var det vel greit at mor og far reiser frem og tilbake samme dag som konfirmasjonen er.

i dag skal mor opp på jobben med sykemeldingen det må bli når far kommer hjem da vi må handle mat inn og...

Back
Topp