kjærlighetsbarnet

er glad for at jeg ble med til R** og D*** i går. Hadde det kjempe koselig, fikk i meg mat i går... [:D]
håper dette fortsetter, sånn at jeg kan komme meg tilbake i jobb igjen!!! gud så jeg savner det stedet no...

Krysser fingrene for at maten holder seg på plass, og at du snart kan jobbe litt igjen

ny legetime i morgen tirsdag 29.juni klokken 10.45
HÅPER jeg kan få noe mot kvalmen då. er dritt lei av å gå kvalm.
og har dritt lyst å jobbe igjen...

Håper du har fått noe for kvalmen din, jeg brukte Afipran, tok bort de værste kneikene=)

har bare fått sykemelding for å hvile.
kanskje det er alt jeg trenger.

jaja denne hormon fulle damen har då bestilt seg time til frisør så no skal hun få vekk alt det skadde håret... hadde egentlig tenkt å dra tidligere til frisør. Men har ikke hatt orken til å omtrent gå ut av leiligheten.
så no gleder jeg meg til tirsdag. jeg skal få konsentrere meg bare om meg selv om min velvære... jammi mammi... [:D]

skal bli et deilig avbrekk fra det tidligere lidelser, og skal slippe å bare synes synd på meg selv.. herlig...

ORIGINAL: FruStina

alltid godt å bli dollet med vettu, kose deg [:D]

åååh ja...
ELSKER å bli massert, men har en gubbe som finner alle knutene mine og bare tirrer på de.[:@]

hihi, liker å terge litt han da [;)] leave it to the experts [:)]

ORIGINAL: FruStina

hihi, liker å terge litt han da [;)] leave it to the experts [:)]

åååh ja...
svigermor er "verre" hun stikker bare nåler rett inn i knutene...
men de løser seg opp då...

Hurra[:D]

hihi, da er du 11 fullgåtte uker, og er på din 12 uke....juuuuuhuuuuuu

Jeg har ikke vært kvalm i dag *BANK I BORDET*
håper det forsetter sånn no fram over..
men godt å være sykemeldt selv om jeg ikke er så veldig kvalm lengre.
Dette er pga at då kan jeg få energien igjen...

15.07.10

Min lille spire:
Du srkemte mor og far i dag.
Vi trodde du var vekke, men det sterke fine lyden av ditt hjerte som banket fikk oss til å glemme den bekymringen.
I morgen bestiller jeg ny ultralyd hos manne som hjalp oss med å finne ut hvorfor du ikke ville komme til oss før no.
Jeg vil se ditt nydelige vesen igjen.
Du vet, mamma og pappa elsker deg over alt på denne jord. Vi trenger deg kjære lille spire.

Uff, skjønner at dere fikk en støkk i dere da!
Men h*n ville nok ikke skremme, bare at dere skulle få se h*n igjen [:)]

Back
Topp