kjærlighetsbarnet

i dag gleder mor seg like mye som hun gruer seg for flyturen i morgen, er heldigvis under en times flytur... og vi får godtid på oss når vi skal videre fra punkt a til punkt og tilbake..
i morgen skal nemmelig mor og far til oslo for å være med i konfirmasjonsfeiringen til mor sin kusine. [;)]

ser ut til at mor skal ringe legen i morgen.
hosten er langt i fra over. er veldig slimete. hoster opp og spytter ut slimet og kaster opp i etterkant...

dette er då kjekt...

jaja sånn får det vel gå når jeg er syk og har en luftveisinfeksjon... [:(]

lille gutt kjenenr jeg hver dag. er ikke så veldig bekymret for han... men vil gjerne høre hjertelyden til Martinius Olai

jauda...
legen greide ikke å ta telefonen når mor drev å ringte far ringte i dag, og snakket direkte med legen..
no skal mor inn til legetime på mandag..
dårlig nyhet?
feberen er tilbake...

God bedring :-)

legetimen i dag gikk supert..
det som er de største minusene, er at:
mor har akutt bronkitt for 4 gang siden hun flyttet fra sin egen mamma og pappa..
kiloene har RAST av meg etter at jeg ble gravid. før graviditet var jeg oppe i 110 kg, uke 7 var den gått ned til 107 kg og no i uke 22 var vekten gått ned til 99,6 altså totalt har jeg gått ned nesten 11 kg totalt..

og siden uke 7 har jeg gått ned 7,4 kg det gjør meg ingenting at jeg går mer ned i vekt altså..
får vel en lege og en jordmor på nakken då, men vekten gjør vel ikke så mye så lenge kostholdet er sunt...

lille gutt, våkne opp for mor.
mor sover så mye at hun legger ikke lenger merke til deg så ofte...
så våkne når mor er våken..

litt sinna på th. i dag.
han har glemt begge mobilene sine hjemme (han er på jobb)
og en hver telefon som kommer til han må jeg absolutt ta..
så dagens søvn ble forkortet fra 10 timer (normalt for meg å sove tilsammen i ti timer) ble fort forkortet til 6 timer med søvn (nattevandringen er begynt)
de har ringt i ett sett fra klokken 10 i dag og jeg har vært på do sikkert 4 ganger i natt...
jaja... våken no då.. bare jeg holder meg våken då...

må bare fortelle.. på torsdag 7. okt. fikk jeg telefon fra legen, det var lite hyggelig beskjed.
Men glad for at jeg har fått rett diagnose no..
Jeg har fått kikhoste og ikke akutt bronkitt...

men fremdeles i antibiotika rus og feber rus så er kroppen utslitt før jeg vet ordet av det... joda...

19.10
noen få dager til bryllupet...
og feberen er fader meg til bake[:'(][:'(][:'(]

etter 15 feberfrie dager 10 av de på antibiotika og de 5 dagene etter. og no fader meg er feberen der igjen[:(][:(][:(]

sendte mail til legen i dag, og fåper at jeg får legen til å innse at jeg ikke er blitt frisk ennå... [:(][:(][:(]

Litt bilder fra min kjære og min sin stoore dag

Uten for kirken

Kysset uten for kirken

Nydelig, skoene mine (av merket högl fåes kjøpt i hvilken på haaland skoo)

Ett av bildene fra haitunellen på Akvariet

ett til

Fra nordnesparken

"rette på kjolen"

himmel så nydelige dere var, blir jo rent forelsket bare av å se på bildene jo, helt NYDELIG kjole på deg vennen !

då var vognen i boks..
no er det bare vente på at den kommer i posten[:D][:D]

juhuuuuu

huff bare stress her fortiden.. leilgheten har ALDRI vært så tom som nå...
megler kommer på onsdag, og skal ta bilder...
så er det ikke så lang tid til visninger fram over[:o]

hjelpa meg..

ORIGINAL: FruStina

hvordan vogn ordnet dere ?
Lykke til med visning !

vi kjøpte en brukt monutain buggy urban jungel.

say hello to framkomstmiddelet..
de ser sånn ut:

OBS ikke mitt bilde!!! lånt fra google.
mine er grå og har no fått is pigg på bunnen.

kjekt å kunne montere de selv. en av godene av å ha vært utplassert på ortopedisk klinikk er at man lærer dette første dagen og monteringen tar deg bare 2 sekunder om du har rett utstyr.. (altså stjerneskrujern)

no skal denne "hotte" mamaen bevege seg litt ut og i snøen og med is under uten å gå på tryne forhåpentligvis[;)]

har ikke fått tid til å oppdatere dere før no.
men legen gikk det ganske greit, var ikke pga sv.sk jeg måtte til legen.
Men har slete noe helt sinnsykt med en øredott i øret i en ukes tid og mistet plutselig hørselen på øret.

Legen kikket inn i begge ørene, det ene så helt fint ut. Den andre fant han en liten del av en dott. og en trang ørekanal.
joda. ikke rart jeg har hatt så og si lik null i hørsel på venstre øret.
fikk øreskyll då og dotten kom ut med første skyll. ekstremt ekkelt å få øreskyllet, men herregud kor deilig det var å kunne høre igjen.
Bak dotten (legesekreteren måtte se for å sjekke at alt var kommet med) så hun noe veldig rødt. og ba legen om å sjekke det på nytt.
joda bak dotten hadde jeg en fin betennelse

har fått øredråper som inneholder antibiotika og kortison (fin kombinasjon som ikke bør brukes av gravide)
så i steden for 9 dråper daglig så tar jeg 3 dråper og skal spye øret en gang daglig med saltvann for å rense ut fra øret og for å slippe unna den store mengden.

For å gjøre saken ennå vittigere var vi på middag hos svigers i dag. og hunden til bestemoren til mannen har ogs ørebetennelse (PÅ SAMME ØRET)
hehehe...

sitter her og vente rpå at rier skal komme.
legen sa du hadde gitt mor 3 cm åpning og er moden.
kommer du i løpet av denne dagen , eller i morgen??

mor og far gleder seg VELDIG til å få møte vårt kjærlighetsbarn

Back
Topp