Kinesisk fødselskart

Har svart tidligere i tråden, men kan legge til at for meg stemte kartet. Det sier jente og det blir ei jente i hht til nipt :dummy1:
 
Stemmer her, gitt at det faktisk er en jente i magen :)
 
Det stemte for meg med jente sist og det stemte igjen med gutt denne gangen! :Heartblue
 
Stemte ikke sist (fikk jente, fødselskartet sa gutt). Stemte denne gangen (får mest sannsynlig jente, fødselskartet sa gutt):p
 
50/50 sjansen på kjønnet slo greit ut for meg:
Ifølge kartet skulle jeg få jente sist, og det ble jente. Det påstår jente denne gangen også, men det blir gutt denne gang (dobbeltsjekket). Begge gangene spådde 8 av 12 måneder jente...
 
Tok grådig feil på meg ihvertfall. Var nesten bare rosa prikker på kartet der jeg passet inn, men her kommer det tydelig gutt :D
 
Står jente og det stemmer. Sist sto det gutt,men ble jente, så 50/50 her
 
Stemte kun med første, da sto det gutt og ble gutt.

På nr 2 sto det jente, ble gutt.

På nr 3 sto det jente, ble gutt.

Så har konkludert med at dersom det står gutt så stemmer det, om det står jente - så stemmer det ikke. Ergo kun gutter på meg :hilarious:
 
Stemte kun med første, da sto det gutt og ble gutt.

På nr 2 sto det jente, ble gutt.

På nr 3 sto det jente, ble gutt.

Så har konkludert med at dersom det står gutt så stemmer det, om det står jente - så stemmer det ikke. Ergo kun gutter på meg :hilarious:
:hilarious: :hilarious: :Heartpink
 
Stemte med jente her, men tror likevel ikke at alle de andre embryoene fra samme uttak er jenter :laughing002
 
Stemte med jente her, men tror likevel ikke at alle de andre embryoene fra samme uttak er jenter :laughing002
Det er forsåvidt mannen som "bestemmer" kjønn. Men ser hva du mener. Kan ikke tenke meg at alle sædcellene til donoren kun var jenter heller! :p Men det er noen menn som omtrent kun produserer ett kjønn av en eller annen merkelig grunn. Om det har med overlevelsen før sædcellen når egget eller hva det er vet jeg ikke :p
 
Det er forsåvidt mannen som "bestemmer" kjønn. Men ser hva du mener. Kan ikke tenke meg at alle sædcellene til donoren kun var jenter heller! :p Men det er noen menn som omtrent kun produserer ett kjønn av en eller annen merkelig grunn. Om det har med overlevelsen før sædcellen når egget eller hva det er vet jeg ikke :p
Ja, det kaaan jo hende donor kun produserer friske jentesædceller, og det kaaan jo også hende at alle de fire embryoene faktisk ER jenter :p Får se om jeg noen gang blir å teste ut resten av embryogjengen :laughing002
 
Dette kartet har bare stemt på 1 av 3 barn for min del :laughing002
 
Back
Topp