Kinesisk fødselskart

Åå, ja det blir ganske stor forskjell. Mye hjelp i de eldste da :love7 jeg har ei kusine på 12 som hjelper oss masse!
Ja, men de bor langt vekke i tillegg, så ser de kanskje én gang i året :p dessverre. Men har mange andre gode folk rundt oss!:) bare ikke slektninger på hennes alder :p

Sier jente denne gang. Stemt på alle 3 søsknene. Spennende å se om det stemmer denne gang.

Jente i følge fødselskartet. Har lyst på en jente, men begge kjønn er velkomment så lenge barnet er friskt:Heartbigred

Jente står det på meg❤️ spiller ingen rolle hva det blir❤️ Bare så ubeskrivelig glad for å endelig være gravid❤️

Skal visst bli gutt denne gangen, men med de tre forrige guttene mine viste kalenderen jente, så håper det er feil denne gangen også :p

Jeg føler det helt likt!:p må innrømme at jeg håper litt på jente siden det er det vi allerede har og jeg kjenner til. Veldig rart, for når jeg var yngre var jeg sikker på jeg ville ha én av hver. Nå er jeg litt redd jeg blir litt skuffa om det blir gutt. Er det lov å si? Jeg vet den skuffelsen kommer til å gå over og jeg kommer til å elske det like høyt som datteren min. Men det er en merkelig

Jeg føler det helt likt!:p må innrømme at jeg håper litt på jente siden det er det vi allerede har og jeg kjenner til. Veldig rart, for når jeg var yngre var jeg sikker på jeg ville ha én av hver. Nå er jeg litt redd jeg blir litt skuffa om det blir gutt. Er det lov å si? Jeg vet den skuffelsen kommer til å gå over og jeg kommer til å elske det like høyt som datteren min. Men det er en merkelig følelse å kjenne på
Kjenner meg veldig igjen i disse følelsene! Har ønsket meg en jente fra første fødsel i 2007. Men har bare blitt gutter. Både i 2010 og 2017 også. Nr.4 var egentlig ikke planlagt så det er desidert siste mulighet for en datter. Nesten så jeg ikke orker å vite kjønn på UL, for er så redd for den skuffelsen. Selv om jeg er en skikkelig guttemamma og elsker dem veldig høyt. Men er noe med å aldri få en datter... som eneste jente i søskenflokken (og i svigerfamilien) ser jeg jo at det er jenta som ordner det praktiske mtp gaver osv. Velkjent fra mange andre også som jeg snakker med. Og når svigermor fikk kreft savnet hun en datter som kunne følge henne opp litt. Guttene har ikke helt det "omsorgsgenet", selv om det selvfølgelig finnes unntak :p

Kjenner meg veldig igjen i disse følelsene! Har ønsket meg en jente fra første fødsel i 2007. Men har bare blitt gutter. Både i 2010 og 2017 også. Nr.4 var egentlig ikke planlagt så det er desidert siste mulighet for en datter. Nesten så jeg ikke orker å vite kjønn på UL, for er så redd for den skuffelsen. Selv om jeg er en skikkelig guttemamma og elsker dem veldig høyt. Men er noe med å aldri få en datter... som eneste jente i søskenflokken (og i svigerfamilien) ser jeg jo at det er jenta som ordner det praktiske mtp gaver osv. Velkjent fra mange andre også som jeg snakker med. Og når svigermor fikk kreft savnet hun en datter som kunne følge henne opp litt. Guttene har ikke helt det "omsorgsgenet", selv om det selvfølgelig finnes unntak :p
Tenker det er følelser det må våre lov å kjenne på. Selv om man blir skuffet vil det jo ikke si at man ikke blir like glad i det barnet. Skuffelsen går jo over. Men er lov å føle den :) men skjønner at du vurderer å vente om du er redd følelsen vil følge deg til babyen kommer. Da er det kanskje lettere når den er her :)

På meg står det jente :)
Men for min del så spiller det igrunn ingen rolle hva det blir, bare det holder hele veien og er frisk ♡ Dette blir isåfall mitt første og eneste barn, så tar det som kommer :D

Dette stemte forrige gang, da fikk jeg gutt. Nå ser det ut som det blir jente da, men jeg har en sterk følelse på at det faktisk blir en gutt til :laughing002

Back
Topp