Kinesisk fødselskart

Stemte med 2 av mine 3 gutter.
Nå får jeg opp jente, får håpe det stemmer!
 
Kjenner meg veldig igjen i disse følelsene! Har ønsket meg en jente fra første fødsel i 2007. Men har bare blitt gutter. Både i 2010 og 2017 også. Nr.4 var egentlig ikke planlagt så det er desidert siste mulighet for en datter. Nesten så jeg ikke orker å vite kjønn på UL, for er så redd for den skuffelsen. Selv om jeg er en skikkelig guttemamma og elsker dem veldig høyt. Men er noe med å aldri få en datter... som eneste jente i søskenflokken (og i svigerfamilien) ser jeg jo at det er jenta som ordner det praktiske mtp gaver osv. Velkjent fra mange andre også som jeg snakker med. Og når svigermor fikk kreft savnet hun en datter som kunne følge henne opp litt. Guttene har ikke helt det "omsorgsgenet", selv om det selvfølgelig finnes unntak :p
Har også bare gutter (3 stk) og dette blir allersiste sjanse hos oss. Er nesten som jeg heller ikke vil vite kjønn Men da får man jo ikke handlet klær, eller bare unisex. Får se hva vi gjør.
 
Har også bare gutter (3 stk) og dette blir allersiste sjanse hos oss. Er nesten som jeg heller ikke vil vite kjønn Men da får man jo ikke handlet klær, eller bare unisex. Får se hva vi gjør.
Hehe, ja det er akkurat det! Også syns jeg det er så fint å strikke litt før babyen kommer, så litt farger hadde gjort susen. Må nok vite det. Blir jo fornøyd uansett, bare bittelitt skuffa akkurat på UL når de sier det er nok en tut :p Det var den etterlengta jenta da....
 
Stemte ikkje med sist, å stemmer nok ikkje denne gong heller Er like dårlig som eg var sist, å då sa kartet gutt, men ut kom ei jenta
 
Stemte ikke med forrige, så blir spennende å se denne gangen ❤️ men så lenge han/hun er frisk så er jeg fornøyd ❤️
 
Hehe, ja det er akkurat det! Også syns jeg det er så fint å strikke litt før babyen kommer, så litt farger hadde gjort susen. Må nok vite det. Blir jo fornøyd uansett, bare bittelitt skuffa akkurat på UL når de sier det er nok en tut :p Det var den etterlengta jenta da....
Krysser fingrene for at det blir jente for oss begge!
 
Når er "unnfangelsen"? Jeg hadde eggløsning 25. Juni og testet positivt 7.juli. Er unnfangelsen når cellene smelter sammen? Når de fester seg? Om det er sammensmelting, havner jeg på juni og gutt, men om det er festetidspunktet er jeg på juli og jente :p
Jeg har tenkt at unnfangelsen er eggløsningsdagen. Unnfangelsen blir når spermen treffer egget som er vel rundt eggløsningsdagen :)
 
Sto jente på kartet med mini- han ble gutt hehe, nå står det gutt men pga formen min gjetter jeg jente
 
I følge denne får jeg jente nå, men det visste feil på barn nummer to.
 
Back
Topp