Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemte kun med første, da sto det gutt og ble gutt.
På nr 2 sto det jente, ble gutt.
På nr 3 sto det jente, ble gutt.
Så har konkludert med at dersom det står gutt så stemmer det, om det står jente - så stemmer det ikke. Ergo kun gutter på meg
Det er forsåvidt mannen som "bestemmer" kjønn. Men ser hva du mener. Kan ikke tenke meg at alle sædcellene til donoren kun var jenter heller! Men det er noen menn som omtrent kun produserer ett kjønn av en eller annen merkelig grunn. Om det har med overlevelsen før sædcellen når egget eller hva det er vet jeg ikkeStemte med jente her, men tror likevel ikke at alle de andre embryoene fra samme uttak er jenter
Ja, det kaaan jo hende donor kun produserer friske jentesædceller, og det kaaan jo også hende at alle de fire embryoene faktisk ER jenter Får se om jeg noen gang blir å teste ut resten av embryogjengenDet er forsåvidt mannen som "bestemmer" kjønn. Men ser hva du mener. Kan ikke tenke meg at alle sædcellene til donoren kun var jenter heller! Men det er noen menn som omtrent kun produserer ett kjønn av en eller annen merkelig grunn. Om det har med overlevelsen før sædcellen når egget eller hva det er vet jeg ikke