18+0
Nå er det bare 5 dager til ultralyd! Tenk at snart er vi der og forhåpentligvis får vite kjønnene på våre to små mirakler!
Det skal bli så godt å få en sterkere tilknytning til hvem som gjemmer seg der inne
Svigermor er nesten mer spent tror jeg, hun har sendt meg melding flere ganger for å spørre om når det var igjen
Det er koselig da. Mange er veldig spente på hva det blir
Jeg har kjent liv flere ganger om dagen den siste tiden nå, og syns bevegelsene blir sterkere
I det siste har jeg heller ikke fått disse kjempe-blodtrykksfallene, og har følt meg piggere. Jeg er ikke like redd for å gå på shoppingsenteret osv lenger. Håper det holder seg slik!
Men som med kvalmen som forsvant og ble byttet ut med lavt blodtrykk, venter jeg bare på at det skal komme noe nytt denne gangen også. Jeg har kjent litt av og på at den ene siden av ryggen min ikke er god, og det har noen ganger blitt så stivt og smertefullt at jeg ikke vet om jeg skal stå, sitte eller ligge.
På samme side sliter jeg også med en vond hofte. I natt våknet jeg flere ganger fordi jeg ikke klarte å ligge på den.
Er veldig redd for at jeg plutselig ikke skal klare å være oppegående lenger, og ikke klare å gjøre noen av jobbene mine, nå som jeg endelig har klart å begynne å nyte..
Magebilde fra uke 17 og uke 18 (lurer på hvor store de er der inne
)