Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Tror jeg drister meg til å gratulerere deg ;)

Grattis!! ❤️

Oj oj se der er det strek ja[emoji16][emoji7] Gratulerer[emoji173][emoji173]

Flott stigning[emoji7] gratulerer[emoji173]️[emoji173]️

Her er det baby på gang [emoji7] gratulerer!! Nå skal den holde hele veien!!

9 DPO - kveld
Så gikk det slik da:D Har hatt på følelsen at jeg er gravid helt siden kvelden etter egginnsett, og er ganske sikker på at jeg har kjent når det/de festet seg! Er jo veldig glad nå, men ikke som sist fordi jeg er så utrolig redd for å miste igjen! Måtte dette bli terminspire(r)!! Om det blir tvillinger har jeg termin 25.juli, og 15.august om det blir én (ifølge en terminkalkulator på nettet).
Er vel egentlig ganske tidlig for så positive tester, så det er nesten så jeg føler der er to:Heartred:Heartred
Også siden jeg etter innsettet kjente stikking på hver side. Har litt tanker rundt om der er to, og om jeg mister ene, om jeg da får blødning som en spontanabort. Som man sikkert skjønner, er her ikke bare glede, men også mye redsel!:( Jeg er redd for å være i stressede situasjoner og der jeg må stå mye, siden det var etter en slik helg jeg mistet sist. Eller å slutte med Lutinus (progesteron tablettene), siden jeg begynte å blø dagen etter jeg sluttet på de sist. Jeg skal fortsette å ta vertfall 1 for dag frem til uke 7.
Men jeg er gravid!! Og jeg skal prøve å nyte det:Heartred

Snapchat-2101016754.jpg

Last edited:
9 DPO - kveld
Så gikk det slik da:D Har hatt på følelsen at jeg er gravid helt siden kvelden etter egginnsett, og er ganske sikker på at jeg har kjent når det/de festet seg! Er jo veldig glad nå, men ikke som sist fordi jeg er så utrolig redd for å miste igjen! Måtte dette bli terminspire(r)!! Om det blir tvillinger har jeg termin 25.juli, og 15.august om det blir én (ifølge en terminkalkulator på nettet).
Er vel egentlig ganske tidlig for så positive tester, så det er nesten så jeg føler der er to:Heartred:Heartred
Også siden jeg etter innsettet kjente stikking på hver side. Har litt tanker rundt om der er to, og om jeg mister ene, om jeg da får blødning som en spontanabort.Som man sikkert skjønner, er her ikke bare glede, men også mye redsel!:( Jeg er redd for å være i stressede situasjoner og der jeg må stå mye, siden det var etter en slik helg jeg mistet sist. Eller å slutte med Lutinus (progesteron tablettene), siden jeg begynte å blø dagen etter jeg sluttet på de sist. Jeg skal fortsette å ta vertfall 1 for dag frem til uke 7.

Vis vedlegget 237740
Gratulerer!! :D

Jeg lurer på om jeg skal ha to. Har du link til den terminkalkulatoren??

Gratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer :)

10 DPO
I dag har det vært mye murring og bobling "der nede". Det er vel gode tegn om jeg har forstått det riktig:happy:
Fra morgenen i dag (kl. 08.30) og frem til i ettermiddag (kl. 17) har det virkelig skjedd noe på testene, og det er så gøy:D Blir nok bare med de to testene i dag. Jeg er litt mer rolig på den fronten denne gangen i forhold til sist - heldigvis. Men jeg trenger fortsatt å se stigning, vertfall frem til torsdag som er testdato. Da er jeg 4+1:)

Test på morgenen:
Snapchat-11907259.jpg

Test på ettermiddagen:
Snapchat-683910303.jpg

Oj, for en stigning bare på noen timer[emoji16][emoji16][emoji16] så flott[emoji173]️[emoji173]️

Nydelige tester[emoji7][emoji7][emoji7]

Så flotte tester! Måtte jo si Gratulerer her inne og!

Back
Topp