Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!!9 DPO - kveld
Så gikk det slik da Har hatt på følelsen at jeg er gravid helt siden kvelden etter egginnsett, og er ganske sikker på at jeg har kjent når det/de festet seg! Er jo veldig glad nå, men ikke som sist fordi jeg er så utrolig redd for å miste igjen! Måtte dette bli terminspire(r)!! Om det blir tvillinger har jeg termin 25.juli, og 15.august om det blir én (ifølge en terminkalkulator på nettet).
Er vel egentlig ganske tidlig for så positive tester, så det er nesten så jeg føler der er to
Også siden jeg etter innsettet kjente stikking på hver side. Har litt tanker rundt om der er to, og om jeg mister ene, om jeg da får blødning som en spontanabort.Som man sikkert skjønner, er her ikke bare glede, men også mye redsel! Jeg er redd for å være i stressede situasjoner og der jeg må stå mye, siden det var etter en slik helg jeg mistet sist. Eller å slutte med Lutinus (progesteron tablettene), siden jeg begynte å blø dagen etter jeg sluttet på de sist. Jeg skal fortsette å ta vertfall 1 for dag frem til uke 7.
Vis vedlegget 237740
Tusen takk!Gratulerer!!
Jeg lurer på om jeg skal ha to. Har du link til den terminkalkulatoren??
Takk
Tusen takkGratulerer[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
TakkGratulerer