Kicks' dagbok - veien mot mirakelbarnet vårt

Gratulerer som ruger! Og tvitvi i denne ventetiden :D

Gratulerer så mye :) Og heier veldig på eggene dine ❤️

Gratulerer så mye som ruger! Dette skal gå bra:)

6 DPO (kl. 21.30)
Måtte bla tilbake litt i dagboken her for å se hvilke symptomer jeg hadde sist når jeg ble gravid.
Da hadde jeg på 6 dpo en del mensenmurringer. Dette har jeg hatt litt av i går og i dag, men kan like godt være helt naturlig selv om jeg ikke er gravid. Har også akkurat begynt å kjenne på litt "ubehag" eller "bobling" i livmorområdet som jeg hadde sist ved 7 dpo. I tillegg har jeg kjent noen "småstikk" der, som om det kanskje fester seg.

Dette er jo selvfølgelig bare synsing, men liker å ha det nedskrevet her likevel. Det var så gøy å se tilbake på fra sist, så får jeg litt mer håp også:)

Fikk ganske positiv graviditetstest nå. 8 døgn siden jeg satte Ovitrelle. Så håper den stiger mer om ikke lenge:) Har hørt at Ovitrelle kan gi hcg frem til 10 dager etter den er satt.

Last edited:
Ååå så spennende[emoji7] håper du allerede produserer HCG og at testene bare stiger[emoji813]️

Kanskje ikke? Bare tenkte siden du hadde satt inn to, at hcg vil være mye høyere om begge fester seg[emoji173]️ uansett, jeg har troa.. til helga vet du[emoji1374]
Fikk svak positiv allerede 8 dpo sist, og det var jo gaanske tidlig. Kan jo håpe at noe av hcg-en allerede er begynt å komme da, og at noe kanskje er Ovitrelle. Jeg vet ikke, men er gøy å tenke litt da, får nervene skikkelig i gang;)
Har nok svaret før helgen er over ja:nailbiting:

Gratulerer som ruger av to blastoer! Dette kan fort gå godt alså! :):)

Gratulerer som ruger :Heartred:Heartred

7 DPO
Nå føler jeg tiden går saktere og saktere.. Vil ha svaret om jeg er gravid NÅ!
Syns det har vært en del "aktivitet" i form av stikking eller noe i livmorområdet. Og kjenner det litt i korsryggen i kveld. Første gang denne runden jeg fikk skikkelig vondt i puppene når jeg tok av bh'en i kveld også. Ømt når jeg presser litt på de underst.

Testetøsen som jeg er, er tilbake!:hilarious: Jeg skulle egentlig ikke begynne å teste så tidlig denne gangen, men når en test først var svidd av (for å se hvor mye Ovitrelle som var igjen i kroppen) så var det gjort:rolleyes:

Her er testene fra i går kveld til i kveld. Kan godt være at strekene bare er Ovitrelle (9 døgn siden den ble satt). Sterkere test i går kveld, og tenker dette var Ovitrelle. Nesten usynlig på morgenen i dag, men noe sterkere i kveld? Men det kan jo være fargeforskjeller på testene også. Svaret på akkurat dette spørsmålet kommer i morgen da:) Begynner å bli så spent nå!
Snapchat-409651150.jpg

Snapchat-502642788.jpg

Last edited:
8 DPO
Morgentest. Svak strek er det ikke tvil om, men om det er skygge eller ikke er ikke godt å si.
Snapchat-649437996.jpg

8 DPO - kveld
Puppene blir mer og mer ømme. Ser dette var et symptom jeg hadde på samme dpo-dag sist også.
Måtte ta en ny test i kveld, og den er sterkere:D Tok to av samme type for sikkerhetsskyld, og de viste det samme! Blir såå spennende i morgen tidlig! Men av erfaring er ofte testene mine svakere på morgenen, så øker de på utover dagen. Så jeg får se:happy:

Snapchat-7022360.jpg

9 DPO - morgen
Litt svimmelhet i dag (som også var symptom på denne dagen sist) Her går jeg omtrent i fotsporene fra forrige gang. Bare håper at det ender litt bedre denne gangen om jeg er gravid! Er LIVREDD for å miste igjen!
Stigning på testene i dag også, kanskje her faktisk er noe på gang?:p:nailbiting: Den blå har også begynt å få svak strek i dag:)

Snapchat-1022131886.jpg
Snapchat-1043490111.jpg

Last edited:
Her er det noe på gang ja[emoji7][emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

9 DPO - ettermiddagstestene
Dette blir bedre og bedre! Rart babyplan-testen skal være så mye mer ømfintlig. Så stusser litt på det.. Men strek er det på alle:joyful:
Snapchat-762724123.jpg
Snapchat-82616525.jpg

Snapchat-1013111065.jpg

Last edited:
Back
Topp