Hei igjen[:D] Har ikke vært inne på noen timer jeg nå, og jeg må si jeg ble litt overraska da jeg så at det hadde kommet så mange svar. Først vil jeg si at det ikke var meningen og starte noen krangel, det var ikke min intensjon i det hele tatt.. Jeg synes også det er trist at noen her inne antyder at jeg ikke synes dere har kjærlighet til barna deres hvis ikke dere føder normalt. Det var IKKE mine ord. Som jeg skrev så er dette en avgjørelse som er blitt tatt i samarbeid med leger (både fastlege og fødselslege ) og jordmor. og som jeg også sa så har jeg ikke angst for smerter, så dette valget er ikke tatt grunnet fødselsangst. Jeg kunne godt ha lagt ut om hvorfor jeg velger keisersnitt, men det ville bli for personlig og mye og skrive om, men jeg kan si at det delvis er medisinske grunner til det. Jeg hadde som sagt valget, og jeg valgte keisersnitt med tanke på BABYEN min ikke meg selv.
Trista: Tusen takk for det du sa ang det jeg skrev om kjærligheten til meg selv og barnet mitt.[;)]
Jeg sier hverken at dere er dårlige mennesker eller at dere tar dårlige valg. Hadde ikke trodd at det skulle bli så mye styr rundt innlegget mitt heller, og jeg beklager hvis noen føler seg støtt av det jeg skrev. Jeg bare kom med min mening om en sak, og det virker nesten som om dette med keisersnitt var et tema som trengte å komme opp til "diskusjom"? Vet ikke jeg....
Hanna C