?Kates dagbok?

ORIGINAL: twinanne

Å nei jeg tok først edit så jeg skrev over min gamle tråd også[:o]

Søndag og det er veiedag for meg, ikke superbra, men slik jeg liker det ned 1/2 kg.
Men har ikke vært så flink til å gå hver dag ettersom regnvær og jobb. Skulle gå andver dag til jobb men ikke når det regner slik...kan jo ikke komme på jobb som en drokna katt.
Og så har vi vært på visninger telefonrunder og slikt, så har ikke vært flink overhodet, det betyr jeg hoppet over noen mellommåltider - det er ikke bra.

De neste ukene skal jeg ikke gå fort ned i vekt, har et annet kosthold fra nå, begynner med fase 2 i south beach kuren. Da kan jeg spise karbohydrater som havregryn, brød, musli eller lignendes til frokost. Ellers er kosten fortsatt magert kjøtt, fisk og masse grønsaker. I tilegg kan¨jeg starte med yogurt og frukt og bær igjen. Skal fortsatt ha 2 mellommåltider i tilegg til frokost, lunsj, middag og desser. Ikke spise etter kl. 2000 på kvelden, da trenger kroppen å jobbe med forbrenningen.

Min vektnedgang:
Start vekt 67 kg.
søndag 30/8: 65 kg
søndag 6/9: 64,5 kg

så flink du har vært å gått ned da. stå på, har noen kg jeg også å gå ned

1 time spinning igår og idag. [:)][:)][:)]

Jeg har gått til og fra jobb 3 dager på rad, det er 4.5 km en veg..jeg gik fort på ca 35 min....med vogn greier jeg det bare på 45 min....selv om min mann har vanskelig med å følge tempoet mitt med vogn også.[8D]

Veiedag var på mandag, har bare ikke oppdatert [;)]

Mandag 07 sept: -0.7 kg

Var flink og trena 4 dager forrige uke, satser på å fortsette trenden [;)]

ORIGINAL: ElinR

jeg veide meg på fredag og kommer til å fortsette med det:

startvekt fredag 28.8: 78,1 kg [&:][:(]         min mann 102,2

fredag 4.9:   76,4[:)]                 min mann 100,5

fredag 11.9: 75,7[:)]                 min mann 98,7
           fredag 18.9: 74,8[:)]                  min mann 97,4

Wow, så flinke dere er. [:)][:)][:)]

Nå er det leeeenge siden jeg har hatt nett, men nå er jeg endelig her igjen.

Slanking har det vært så som så med, har ihvertfall stått bom stille på vekten... men håper å komme sterkere tilbake. har vært veldig flink denne uken, så håper det gir resultater til mandag. Bare helgen fortsetter like bra[:)]

Fortsatt lykke til jenter.

ønsker deg en god helg,
håper alt er bra med deg.

Har blitt litt mye borte og hotell så da har jeg ikke greid å gå ned noe særlig de siste ukene, for se til søndagen om jeg fortsatt står på det samme, men jeg er også glad dersom jeg ikke har gått opp...pga hotellmat som sagt og ikke fult så sundt som jeg hadde ønsket ettersom jeg nesten ikke har vært hjemme. Men nå er det sunn og streng diett igjen for meg på en sunn måte[8D]
Min vektnedgang:
Start vekt 67 kg.
søndag 30/8: 65 kg
søndag 6/9: 64,5 kg
søndag 13/9: 64 kg
søndag 20/9: fortsatt 64 kg

Må inne å heie på dere[:)][:)] Kjempeflinke alle sammen[:)][:)][:)]

God helg til deg vennen! Kose deg masse i helgen! [:D]

jeg veide meg på fredag og kommer til å fortsette med det:

startvekt

fredag 28.8: 78,1 kg [&:][:(]                  

fredag 4.9:   76,4[:)]                             

fredag 11.9: 75,7[:)]                          

fredag 18.9: 74,8[:)]   

fredag 25.9: 74,1[:)]              

fredag 2.10: 72,8[:)]

Jeg er imponert snuppa. Så flink du er. [:)][:)][:)]

Ønsker deg ei fin helg[:)]

Så flink du er, ElinR. Jeg er imponert. [:)][:)][:)]

Vekta mi står på stedet hvil, men jeg har gått ned mange cm. [:)]
Meldt meg inn på treningssenter, så jeg spinner 2-3 ganger i uka.
Idag skal jeg på Body-pump. [:)]

Heia, heia, heia!!! Så finke dere er jenter!!! Går ned i vekt her jeg også tror jeg, men det er ikke pga slanking[:-]

Jeg er så imponert ElinR, du er superflink!!!!!!![:D]

twinanne du forsvinner vel fra slankegruppa her du[8D]

Jepp må nok gå inn i dette svangerskapet med et pa kilo mer enn sist.
Men for heller være forsiktig i svangerskaet og spise sundt og fornuftig!!!Så for jeg starte opp når jeg er klar for det, da kan jeg nok trenge et kurs - Grethe Roede har jo kurs etter fødsel på en sunn måte selv om mann ammer tror jeg.

Kate hvet vel mer om Grethe Roede enn meg.

Kan jeg få være med i slankegruppa deres? Hvordan funker dette da?

Kate hvordan går det med deg, har tenkt mye på deg og lurer på når du starter opp igjen,
håper at det ikke er lenge til.....ømsker så inderlig at det skal klaffe for dere snart vennen.

ORIGINAL: twinanne

Kate hvordan går det med deg, har tenkt mye på deg og lurer på når du starter opp igjen,
håper at det ikke er lenge til.....ømsker så inderlig at det skal klaffe for dere snart vennen.

Signerer denne.

Back
Topp