Lenge siden jeg har skrivd her nå.....
Har så mye å styre med på jobb for tiden, så går jo i ett sett.
Men bra det, da får jeg tankene vekk fra Sprayen, som gir meg en fryktelig hodepine[&:]
Daglig inntak av parasett hjelper på det værste slik at jeg kan komme meg avgårde på jobb.
Har ikke så lyst å sykemelde meg så tidlig, er litt for mye å gjøre på jobb for tiden...
Iriterer meg litt over denne metforminen. Alle går jo ned i vekt av den, hvorfor går jeg opp?[:@]
Har ikke godt av å gå noe opp nå, ihvertfall ikke i forkant av forsøk. Hadde ikke akkurat hatt vondt av å gå ned noen kilo...men neida. Jeg som var så flink og slanka meg nesten 10 kg i sommer.
For all del, la meg slippe å gå opp dem.
Har sendt en lang mail til apotek1 etter den mailen jeg fikk av kundeveilederen. Sendte jo da svar om at denne avtalen var greit. Men forklarte også situasjonen grundig. Alt fra vi kom og leverte resepten til nå. Hva som ble sagt, og hvordan vi ble behandla. Fortalte hvor skuffa vi var, og hvor urettferdig dette var. Sa også at vi hadde forventet oss en unnskyldning fra de to sure damene som ekspederte oss.
Fikk da dette svaret:
Hei
Takk for mail som jeg så idag. Det er ok for oss med 5.desember eller noe senere. Bare si ifra så gjør vi opp saken da.
Forøvrig tar vi deres tilbakemelding til etterretning, og tar det med oss i den interne fokus vi har på god kundebehandling, - og spesielt hva vi skal være oppmerksom på ved denne type resepter.
Jeg gjentar beklagelsen fra forrige mail for hva dere har opplevd i den sammenheng. Det er tydelig at vi som apotek kan lære noe av dette.
Vennlig hilsen
.............