spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Ja. 2 timer er max her også. Merker det på hodet. Konsentrasjonsevnen er heller dårlig, glemmer ting, ekstra hissig og følsomect. Får heldigvis ikke vondt i ryggen da . Så fungerer jo greit sånn sett. Men han er ofte urolig. Altså , han roer seg ikke bare med litt pupp og sovner. Han vrir og vrikker på seg. Tar puppen slipper og tar igjen. Så litt umulig å bare sove videre av og til. Skjønner du ble deprimert . Søvn er viktig for å fungere !
Jeg måtte hele tiden bytte pupp også når jeg sov med henne... og hun måtte ligge med puppen konstant i munnen i den perioden vi innførte grøt (da fikk hun kumelk direkte og ikke gjennom morsmelka). Kunne ikke røre på en muskel i kroppen, for da våknet hun. Du kan tro jeg sov godt... jeg møtte opp hos fastlegen min og var ganske pissed off fordi jeg allerede i flere mnd mente at datteren min ikke tålte melk, men helsesøster trodde ikke på meg. jeg prøvde mange mange ganger å gå turer med henne i vogna for å få henne til å sove... men hver gang skrek hun like mye og jeg ga opp det prosjektet og holdt meg heller inne. Helsesøster mente at hun ikke ville sove i vogna fordi jeg hadde en negativ innstilling (jadda... utrolig hva de lirer av seg).
Søvn er kjempeviktig for både store og små!