er også sterkt imot skrike-kurer.

det hjelper jo,men det er forbi babyen resignerer å innser at det ikke noen så bryr seg likevel ,kan skade barnet mye ift tilknytning senere i livet!
har du sjekket ut sovlillebaby nettsida?
Personlige tips og erfaringer:
Min yngstegutt var vanskelig å legge ...eg brukte hysj,hysj metoden.
Satt inne hos han holdt en hånd stramt over magen hans til ha slutta å kava, han gråt seg i søvn men eg gikk ALDRI ifra han, Av og til tok det en time ,noen ganger bare 5 minutt
Sa ingenting(han ble oppgiret av stemmen min), hadde det mørkt og hadde faste stelle rutiner.
Krevde mye arbeid som foreldre, men det er jobben vår.
Min slet også med mye låsninger,hadde mye smerterog fikk hjelp av manuell terapeut.
Både som 3mnd gammel og 8 mnder.
Når det gjelder nattevåk ,å våkne hver andre time om natta gjorde min også det ,vi sov på tur inne hos han.
Sliten og uopplagt gutt, til slutt svelgte eg en stor kamel da han va 13 mnd gikk til fastlegen og fikk resept på vallagran.
Dette er et mildt og ufarlig innsovningsmiddel. Endelig sov han dypt hele natta og våkna blid om morgenen.
Han bruker dette fremdeles innimellom, når han har dårlige soveperioder-han er straks 3 år.
(Er visst bare å innse eg har fått en gutt som har arva mine soveproblemer)
Sier ikke alle skal gjøre som meg, men ville undersøkt alle mulige metoder før barnet gråter seg i søvn.