Kanskje mars :D

Hei! Ser det er endel som skriver at de har vært gjennom både MA og SA her inne, og lurer litt på om menstruasjonen deres ble ustabil etter dette?

Jeg har selv hvert gjennom TO aborter på et år, SA i september 13 med utskrapning på sykehuset, og MA i mars 2014 hvor aborten måtte settes igang på sykehuset. Etter første aborten kom mensen tilbake i syklus med en gang og det var lett å finne eggløsningen etterpå. Det tok ikke lang tid før vi ble gravide igjen. Etter andre abort blødde jeg lenge og så kom mensen som normalt, men nå er det stopp! På torsdag skulle jeg fått mensen, men den uteble og den har fortsatt ikke dukket opp! Tok en graviditetstest i morges men den var negativ. Kan det være andre grunner til at mensen plutselig uteblir nå?? Har hatt stabil syklus siden jeg sluttet på p-pillene i mai 2013. Blir så frustrert av ustabil syklus!! Da har jeg ingenting å forholde meg til! Når blir neste eggløsning da? Får man det uten mens?

Off, ble mange spørsmål dette. Håper noen kan svare meg :) vil gjerne ha baby mars neste år! :Heartred
 
det er vi :)
6 dpo i dag testet i dag men svak svak skygge strek :) så veldig spent! Skal ta noen ulike tillegg for å unngå SA nr 8. så må vite det så fort som mulig :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
Hvordan går det med deg? :)
 
Hvordan går det med deg? :)
ultrasvak strek i dag innbiller jeg meg :) så spent i morgen:p

ikke så veldig overbevisende symtomper ennå, men er tissatrengt om natta noe som er uvanlig og litt ømmebryster håper bare de blir mer ømme for hver dag for da kan jeg føle meg litt mer trygg på at det kanskje kommer en strek snart:D hva med deg?:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
ultrasvak strek i dag innbiller jeg meg :) så spent i morgen:p

ikke så veldig overbevisende symtomper ennå, men er tissatrengt om natta noe som er uvanlig og litt ømmebryster håper bare de blir mer ømme for hver dag for da kan jeg føle meg litt mer trygg på at det kanskje kommer en strek snart:D hva med deg?:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2


Så spennende!! Her har jeg negativ test i dag men bekkensmerter fra hel#%#€!! IKM om 5 dager.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Så spennende!! Her har jeg negativ test i dag men bekkensmerter fra hel#%#€!! IKM om 5 dager.



Sent from my iPhone using BV Forum
da er det jo fortsatt tidlignog ennå håp :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
ultrasvak strek i dag innbiller jeg meg :) så spent i morgen:p

ikke så veldig overbevisende symtomper ennå, men er tissatrengt om natta noe som er uvanlig og litt ømmebryster håper bare de blir mer ømme for hver dag for da kan jeg føle meg litt mer trygg på at det kanskje kommer en strek snart:D hva med deg?:)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Oioi, da håper vi ømme bryster, kvalme og det som hører med kommer byksende over deg snart:)
Spennende altså:)

Går å venter på tester fra billigtester nå, så fort de jumper ned i postkassa så skal jeg jammen fyre løs ;)
Har voldsomt til smerter i lysken som stråler ned foten for tiden. (Dette er sikkert noe annet, meen;) går å kjenner på menssmerter/og oppblåst for tiden også, så har et bittelite håp.
Lykke til i morgen:)
 
Oioi, da håper vi ømme bryster, kvalme og det som hører med kommer byksende over deg snart:)
Spennende altså:)

Går å venter på tester fra billigtester nå, så fort de jumper ned i postkassa så skal jeg jammen fyre løs ;)
Har voldsomt til smerter i lysken som stråler ned foten for tiden. (Dette er sikkert noe annet, meen;) går å kjenner på menssmerter/og oppblåst for tiden også, så har et bittelite håp.
Lykke til i morgen:)
Spent på deres vegne!!
Lykke til!!!!!
 
Oioi, da håper vi ømme bryster, kvalme og det som hører med kommer byksende over deg snart:)
Spennende altså:)

Går å venter på tester fra billigtester nå, så fort de jumper ned i postkassa så skal jeg jammen fyre løs ;)
Har voldsomt til smerter i lysken som stråler ned foten for tiden. (Dette er sikkert noe annet, meen;) går å kjenner på menssmerter/og oppblåst for tiden også, så har et bittelite håp.
Lykke til i morgen:)
dagens test gir håp værtfall :D



**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 

Vedlegg

  • 1403030014655.jpg
    1403030014655.jpg
    10,3 KB · Visninger: 22
Wiiii......ser streken:):) den blir nok sterkere den der:)
ja det ble spennende nå for jeg hadde egentlig mista litt håpet :p håper virkelig den er sterkere i morgen :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
Håper masse på det for din skyld☺ masse lykke til og hold oss oppdatert☺

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
tusen takk :D det skal jeg :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
Back
Topp