Kanskje mars :D

Er endelig ferdig med å blø etter sa i uke 7. Var på ul idag og alle rester ser ut til å være borte. Er glad for at kroppen klarte å rydde opp på egenhånd. Nå ser jeg frem mot en ny syklus og eggløsning om ca 6 dager (forhåpentligvis). Gyn mente at siden kroppen klarte å kvitte seg med alt i løpet av en uke så er det stor sannsynlighet for at syklusen går tilbake som normalt nå. Jeg regner derfor dagen jeg begynte å blø som første mensdag. Bruker cb-fertilitetsmonitor og håper den måler riktig fremover. Ønsker alle sammen + meg selv lykke til denne mnd! La oss nå få friske og sunne spirer som blir deilige vårbabyer neste år!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er endelig ferdig med å blø etter sa i uke 7. Var på ul idag og alle rester ser ut til å være borte. Er glad for at kroppen klarte å rydde opp på egenhånd. Nå ser jeg frem mot en ny syklus og eggløsning om ca 6 dager (forhåpentligvis). Gyn mente at siden kroppen klarte å kvitte seg med alt i løpet av en uke så er det stor sannsynlighet for at syklusen går tilbake som normalt nå. Jeg regner derfor dagen jeg begynte å blø som første mensdag. Bruker cb-fertilitetsmonitor og håper den måler riktig fremover. Ønsker alle sammen + meg selv lykke til denne mnd! La oss nå få friske og sunne spirer som blir deilige vårbabyer neste år!!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper alt går bra og du får en sterk spire iløpet av mnd :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Endelig er jeg i dpo land :D wuhu :D

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
  • Liker
Reactions: Isa
Takk! Jo har tenkt å gjøre det om ikke testen er negativ eller mens har kommet til mandag!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
jeg fikk strek helt til ny mens etter sa en min.dvs el og med to streker.blenda tester dagen etter tr kom

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Hope 90:Vi er ganske like da. Blir spennende de neste ukene. Venter du på tr eller tester du før?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Er dpo = dager på overtid?
Altså 3 dager dpo er tre dager på overtid? :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Ja, den er nå blitt negativ.. Så det er jo positivt da. Mensen burde jo komme snart den òg. Nå kan jeg hvertfal se på test når jeg blir gravid igjen.
Du skal se mens kommer straks. Så håper vi at alle får mars termin <3

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hope 90:Vi er ganske like da. Blir spennende de neste ukene. Venter du på tr eller tester du før?


Sent from my iPhone using BV Forum
det er vi :)
6 dpo i dag testet i dag men svak svak skygge strek :) så veldig spent! Skal ta noen ulike tillegg for å unngå SA nr 8. så må vite det så fort som mulig :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
det er vi :)
6 dpo i dag testet i dag men svak svak skygge strek :) så veldig spent! Skal ta noen ulike tillegg for å unngå SA nr 8. så må vite det så fort som mulig :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2

Så spennende da!! :) Håper den blir sterkere!
 
Back
Topp