Kanskje mars :D

Hope90

Pergo baby??
VIP
Elv om jeg håpert tror jeg likevel ikke det blir er februar spire på oss, men jeg har en god følelse på mars :D
 
Tvi tvi :D håper på mars eg å♡

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Tvi tvi :D optimismen er værtfall på plass for at jeg skal komme over i termin forum i begynnelsen av 2015 :D woho

Håper du får ønske oppfylt :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Tvi tvi :D optimismen er værtfall på plass for at jeg skal komme over i termin forum i begynnelsen av 2015 :D woho

Håper du får ønske oppfylt :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 ?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Vi har også prøverørsbarn ;) har en gutt på 7 mnd fra før, så vi ønsker oss to tette. Fryseforsøk i juni :)
Hvor gammel er deres første barn ?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Våres første er 4 år :) vi ville ha to tette også, men pga en rekke spontanaborter uten kjent årsak har det dessverre ikke blitt sånn :( men nå håper vi pergotime og injeksjoner med hcg kan hjelpe med å holde en spire på plass :)
 
Har ikke fått mensen tilbake enda etter utskrapning, så satser på mars jeg også! :p
 
Våres første er 4 år :) vi ville ha to tette også, men pga en rekke spontanaborter uten kjent årsak har det dessverre ikke blitt sånn :( men nå håper vi pergotime og injeksjoner med hcg kan hjelpe med å holde en spire på plass :)
Krysser fingrene for
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Krysser fingrene for dere :) når har dere innsett ?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Vi har ikke frys:)


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Hope 90... :0) Jeg har sett litt på januar/februar-foruma, fordi jeg gleder meg sånn til å begynne å prøve nå i juni... Og deg har jeg tenkt litt ekstra på, siden du har en lang prøvehistorie har jeg sett.. Ble lei meg på dine vegne når jeg nå så at du flytter ut fra februar-forumet! MEN samtidig vil jeg gjerne oppmuntre deg til å ikke gå helt i kjelleren!!! Jeg har troen på mars for deg, og det har jeg tenkt helt siden jeg ble oppmerksom på deg- at "ho der ska ikke på januar eller februar- men på mars"! Sikkert fordi jeg vil dit selv eller noe, for overtroisk er jeg ikke hehehe. Og du er hjertelig velkommen til å håpe her sammen med oss på mars :0) (OG går ikke det heller, må du likevel ikke gi opp). Jeg føler det litt urettferdig når jeg ser din historie, at jeg håper på klaff første pp ( gikk på 1. PP med vårt første barn)... Men sånt styrer vi jo ikke selv. Oppmuntringsklem vil jeg uansett sende deg idag!!! :0)
 
Håper på mars her å etter MA i uke 15 i januar :( .. Men nu får vi alle bare peis på så kommer vi hit! :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Håper på på februar her, men litt tidlig for test enda. Får vente til freddan ;) hvis ikke så håper jeg på mars :) ikke vært med på noe forum før men har ei som er født i 2012

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hope 90... :0) Jeg har sett litt på januar/februar-foruma, fordi jeg gleder meg sånn til å begynne å prøve nå i juni... Og deg har jeg tenkt litt ekstra på, siden du har en lang prøvehistorie har jeg sett.. Ble lei meg på dine vegne når jeg nå så at du flytter ut fra februar-forumet! MEN samtidig vil jeg gjerne oppmuntre deg til å ikke gå helt i kjelleren!!! Jeg har troen på mars for deg, og det har jeg tenkt helt siden jeg ble oppmerksom på deg- at "ho der ska ikke på januar eller februar- men på mars"! Sikkert fordi jeg vil dit selv eller noe, for overtroisk er jeg ikke hehehe. Og du er hjertelig velkommen til å håpe her sammen med oss på mars :0) (OG går ikke det heller, må du likevel ikke gi opp). Jeg føler det litt urettferdig når jeg ser din historie, at jeg håper på klaff første pp ( gikk på 1. PP med vårt første barn)... Men sånt styrer vi jo ikke selv. Oppmuntringsklem vil jeg uansett sende deg idag!!! :0)
Åå det var en kjempe hyggelig tanke :D nei jeg går sjeldent helt i kjeller, men jeg må innrømme jeg gikk i kjelleren etter siste SA, men med litt avstand kom jeg meg raskt opp igjen:D håper virkelig du har rett for slik føler jeg og mannen det også :D pluss at jeg har to sjangser på mars nå om ikke EL velger å klumse så veldig da :D Hoho men har en god følelse for den PP jeg er inne i nå og magefølelsen min bruker å stemme :D jeg heier på oss :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Mensen har eeenda ikke kommet så jeg har et lite håp om at jeg kanskje blir gravid uten at mensen kommer først! Kjæresten min tror jeg er gravid igjen allerede fordi jeg har vært så irritert i det siste haha:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Mensen har eeenda ikke kommet så jeg har et lite håp om at jeg kanskje blir gravid uten at mensen kommer først! Kjæresten min tror jeg er gravid igjen allerede fordi jeg har vært så irritert i det siste haha:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Hahah ja kanskje det er noe i det han sier da :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Hahah ja kanskje det er noe i det han sier da :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Jeg håper jo det da, men vil heller ikke håpe for mye.. blir så skuffet da:p men vet ikke hvordan jeg skal finne ut om jeg er gravid heller. Har fortsatt litt positive g-tester etter MA og legen på kvinneklinikken vil ikke gjøre noe før det er gått 6 uker siden utskrapning og mens ikke er kommet. Er enda 8 dager til det er gått 6 uker... hater å vente!!:p men må bare smørre meg med tålmodighet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Jeg håper jo det da, men vil heller ikke håpe for mye.. blir så skuffet da:p men vet ikke hvordan jeg skal finne ut om jeg er gravid heller. Har fortsatt litt positive g-tester etter MA og legen på kvinneklinikken vil ikke gjøre noe før det er gått 6 uker siden utskrapning og mens ikke er kommet. Er enda 8 dager til det er gått 6 uker... hater å vente!!:p men må bare smørre meg med tålmodighet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Vi får bare krysse fingerne da :D det er jo ikke så alt for lenge igjen nå:p håper de neste dagene går fort så du kan få et svar:D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - 28 • Pergo kur 1
PP 29 - ? Pergo kur 2

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Jeg håper jo det da, men vil heller ikke håpe for mye.. blir så skuffet da:p men vet ikke hvordan jeg skal finne ut om jeg er gravid heller. Har fortsatt litt positive g-tester etter MA og legen på kvinneklinikken vil ikke gjøre noe før det er gått 6 uker siden utskrapning og mens ikke er kommet. Er enda 8 dager til det er gått 6 uker... hater å vente!!:p men må bare smørre meg med tålmodighet

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Kan du ikke be om hcg-prøve hos fastlegen din så ser de om du har stigende eller synkende verdier?

Lykke til!!:)
 
Takk! Jo har tenkt å gjøre det om ikke testen er negativ eller mens har kommet til mandag!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Takk! Jo har tenkt å gjøre det om ikke testen er negativ eller mens har kommet til mandag!:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Lykke til :)

**Drømmen om nr 2**

PP26 - 27
PP27 - 45
PP28 - 26 Pergo start
PP 29 - ? Pergokur nr 2
 
I dag kom mens, så nå starter oppløpet til ny pp :) krysser fingrene :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp