Kan vi tre bli fire?

Tusen takk alle sammen!! Livet godt for tiden. Trodde ærlig talt aldri jeg skulle komme hit igjen. [emoji170]
 
Gratulerer med lillebror!
 
Gratulerer med overstått OUL og en fin gutt på vei. [emoji173]
 
Hurra!! Så fantastiske nyheter! [emoji173]️[emoji122] Herlig at det går veien denne gangen [emoji16]
 
22+2

I går var jeg nervøs. Jeg greier nok aldri å slappe skikkelig av, selv om det er mye bedre.

Jeg kjente mye liv, men det var annerledes. Logisk sett så skjønte jeg at han hadde snudd seg. At jeg kjente sparkene på INNSIDEN og derfor var det null liv på utsiden.
Det fortsatte likt i morgest. Nervøs og kjente veldig på at bevegelsene virket så svake.

Nå er det full rulle igjen og jeg puster letter ut.

Kjære lillebror [emoji170] jeg elsker å kjenne deg sparke og turne rundt. Værsåsnill å spark ut- og ikke innover.

Hilsen mammaen din [emoji7]
 
Rart hvor annerledes det kjennes når de snur litt på seg
 
Tenk det... jeg er 23 uker på vei. Det deilige med denne uken er at nå er livet «verdt» å reddes, i mangel på bedre ord akkurat nå. Det er en stor milepæl for meg. Selv om jeg skal være gravid lenge ennå[emoji170]

Det har skjedd mye den siste uken. Jeg som har vært i STRÅLENDE form siden uke 13 har begynt å kjenne det i bekkenet - på alvor. Det gjør hverdagen litt utfordrende, men jeg er innstilt på at dette blir å fortsette. Med hus, barn osv så er det umulig å unngå å «provosere» føler jeg.

Mye har skjedd på 11 uker med magen min. Se bare her:

IMG_1232.JPG
IMG_1894.JPG


Enda har jeg ikke opplevd at noen spør om jeg er gravid, men jeg føler selv at det er veldig åpenbart. Men de tør kkke å spørre riktig enda ;)

Jeg har ikke annonsert på typ Facebook osv så veldig mange vet nok ikke. Har bare informert nærmeste familie og venner. Ryktet sprer seg noe, men ikke veldig heller. Barnehagen vet det da - storesøster fortalte det i uke 13;)
 

Vedlegg

  • IMG_1894.JPG
    IMG_1894.JPG
    110,4 KB · Visninger: 102
Gratulerer med 23 uker og en veldig fin milepæl[emoji173]️ håper ikke bekkenløsningen blir for ille! Da må du få deg noe behandling[emoji5][emoji5]

Og så fiin mage[emoji7]
 
Gratulerer med 23 uker

«Mulig» å redde blir vel både bedre og mer riktig formulering... er jo det som er greia, at det er nå lungene kan gå an å puste med..
 
Så flott mage! [emoji7]
 
I dag er det 100 dager til termin [emoji170]
 
Fantastisk [emoji3590]
 
Har ikke vært inne på lenge
Håper alt står bra til
 
Har ikke vært inne på lenge
Håper alt står bra til

Her er alt fint [emoji813]️ 29+3 i dag og formen er fin! Gleder meg veldig og kjenner på at nå går det FORT!!

Oppdaterer du litt i din dagbok? Skal gå og se - har vært stille der naturlig nok med ny baby og greier[emoji813]️ håper alt er fint!!
 
Så deilig med fin form og glede!
Over 29 uker og! Bare å nyte
 
Back
Topp