Kan vi tre bli fire?

Fantastisk oppdatering!! Det er så deilig å lykkes når man i aller største grad har fått oppleve at det ikke er en selvfølge ❤️ Håper jeg får gå i dine fotspor hele veien nå.
 
Ett år og én dag...

Han er så fin. Kunne ønske jeg kunne fortalt meg selv at dette skulle gå helt fint. At psyken min var det eneste som var galt. At babyen som lå trygt i livmoren var verdens vakreste, snilleste, deiligste lille S. Han er mitt lille mirakel nr. 2. Han er 3,5 mnd nå. Han smiler, han ler, han spreller, han snur seg fra rygg til mage, han ligger på puppen og koser seg og vi nyter. Hver. Eneste. Dag.

Jeg kan stirre på han i en evighet. Han, og søsteren hans, er mitt alt.

Og nå er det altså ett år og en dag siden jeg fikk vite om han. Min nydelige lille sønn. Herregud så forelska jeg er.
Det er akkurat sånn jeg har tenkt at det kommer til å kjennes ut :rolleyes:
Jeg tror nok at mitt neste svangerskap blir tøft, men for en premie i enden :smug:

Å ha håp etter at ting har gått skeis er vanskelig og vondt, men bare titt litt på mirakelet ditt, pust ut og husk at det kan gå så innmari bra også:Heartred
 
Ett år og én dag...

Han er så fin. Kunne ønske jeg kunne fortalt meg selv at dette skulle gå helt fint. At psyken min var det eneste som var galt. At babyen som lå trygt i livmoren var verdens vakreste, snilleste, deiligste lille S. Han er mitt lille mirakel nr. 2. Han er 3,5 mnd nå. Han smiler, han ler, han spreller, han snur seg fra rygg til mage, han ligger på puppen og koser seg og vi nyter. Hver. Eneste. Dag.

Jeg kan stirre på han i en evighet. Han, og søsteren hans, er mitt alt.

Og nå er det altså ett år og en dag siden jeg fikk vite om han. Min nydelige lille sønn. Herregud så forelska jeg er.

Herremin, du kan altså gjøre folk babysyke med dine vakre ord! :love7
 
Fantastisk oppdatering!! Det er så deilig å lykkes når man i aller største grad har fått oppleve at det ikke er en selvfølge ❤️ Håper jeg får gå i dine fotspor hele veien nå.
Det skal du! Ja, jeg tar på ingen måte dette for gitt. Ett år er så mye. Denne gangen var det et helt lite menneske liksom ♥️ Det har gått innmari fort. Husker alt dom om det nettopp var.
 
Det er akkurat sånn jeg har tenkt at det kommer til å kjennes ut :rolleyes:
Jeg tror nok at mitt neste svangerskap blir tøft, men for en premie i enden :smug:

Å ha håp etter at ting har gått skeis er vanskelig og vondt, men bare titt litt på mirakelet ditt, pust ut og husk at det kan gå så innmari bra også:Heartred

♥️ Du... du fremstår så sterk og god. Jeg unner deg dette så innmari!!! Håper at vissheten om at de kun setter knn friske embryo kan gjøre reisen bittelitt mindre traumatisk.
Jeg heier STORT på deg, og håper dere får drømmen oppfylt snart. I mellomtiden håper jeg dere lever det livet dere har nå til det fulleste, og ikke føler at dere lever på «vent». Jeg levde på vent før begge mine graviditeter og i retrospekt hadde det vært bedre om jeg hadde levd fult ut.

Og alt blir ikke glemt med ett man får den lille i armene - jeg husker godt fortvilelsen og angsten. Men nå vet jeg at jeg ville gjort alt sammen på akkurat samme måte igjen. Det ble rett til slutt, liksom.
 
♥️ Du... du fremstår så sterk og god. Jeg unner deg dette så innmari!!! Håper at vissheten om at de kun setter knn friske embryo kan gjøre reisen bittelitt mindre traumatisk.
Jeg heier STORT på deg, og håper dere får drømmen oppfylt snart. I mellomtiden håper jeg dere lever det livet dere har nå til det fulleste, og ikke føler at dere lever på «vent». Jeg levde på vent før begge mine graviditeter og i retrospekt hadde det vært bedre om jeg hadde levd fult ut.

Og alt blir ikke glemt med ett man får den lille i armene - jeg husker godt fortvilelsen og angsten. Men nå vet jeg at jeg ville gjort alt sammen på akkurat samme måte igjen. Det ble rett til slutt, liksom.
Man blir ikke ordentlig sterk før sterk er det eneste man kan være :hungry:

Det tok oss litt tid før vi begynte å leve normalt, det hjalp masse å begynne på prevensjon igjen, for jeg gikk og var livredd for at jeg var blitt gravid (og jeg har ganske ustabil naturlig syklus).
Ettersom vi ikke prøver nå så tar jeg meg et glass vin når jeg vil, planlegger ikke fremover at jeg kanskje er gravid osv, men det er jo enklere nå også.
Jeg vet at jeg ikke blir gravid før om tidligst et år, så vi har et år til å gjøre som vi vil.

Vi bruker tiden på hverandre og å skape det hjemmet vi ønsker oss. Jeg skulle egentlig vente med å bytte jobb til vi fikk baby, men starter i ny jobb i mai, fordi _jeg_ trenger det :)
Økonomi og sparing til prosjekt baby tillater ingen store utskeielser, men vi koser oss og tenker at alt løser seg :)

Jeg har heller ingen illusjon om at alt det vonde slipper, det er nok mye som kommer til å være vondt fordi de to andre aldri fikk oppleve det. Tanker om de også ville vært sånn og sånn, det er urealistiske tanker, men jeg tar meg i å tenke dem når jeg ser andres barn, så er veldig forberedt på at det kan skje med våre egne.

Tror det er en fordel at jeg er forberedt på at det kan bli tøft. Tar ikke sorgene på forskudd, men stålsetter meg for det som kan komme. Jeg går fortsatt til samtaler og ho har planer om å følge meg igjennom et nytt svangerskap :Heartred

Kos deg så inderlig med det lille nurket ditt:Heartred
Det er så absolutt velfortjent :)
 
Fin oppdatering
Det er sååå kjent det du skriver
 
Hvordan går det med dere?
 
Hvordan går det med dere?

Takk som spør! Her går det veldig bra. En fantastisk sommer har vi lagt bak oss - veldig godt med en så fin sommer da jeg bokstavelig talt var et vrak i fjor...
lillegutt er 8! Mnd... jeg gleder meg over de to jeg har men har nok innsett at hjertet mitt ønsker tre... så da håper jeg bare at det er mulig en gang, forhåpentligvis uten så mye feiling.

Det er helt uaktuelt med prøverør igjen (måtte jo evt gått privat) så det må gå av seg selv i tilfelle. Men det har jeg forsåvidt god tro på :)

Hvordan går det med deg da?
 
Takk som spør! Her går det veldig bra. En fantastisk sommer har vi lagt bak oss - veldig godt med en så fin sommer da jeg bokstavelig talt var et vrak i fjor...
lillegutt er 8! Mnd... jeg gleder meg over de to jeg har men har nok innsett at hjertet mitt ønsker tre... så da håper jeg bare at det er mulig en gang, forhåpentligvis uten så mye feiling.

Det er helt uaktuelt med prøverør igjen (måtte jo evt gått privat) så det må gå av seg selv i tilfelle. Men det har jeg forsåvidt god tro på :)

Hvordan går det med deg da?
Rart hvordan man kan snu på det der med antall/ferdig.
Deilig med de to du har da og å nyte dagene så godt man kan.
Og så får vi håpe nr tre dukker opp!


Alt bra. Travle tider med 1-åring og barnehage og hverdager..
 
22.11.19

nå skal spiralen ut. Så får vi se... :eek:
Den fjernes den 10. Desember pga konstante blødninger. Skal til gyn og fjerne den og vil da også nevne progesteronstøtte ved evt ny graviditet.

wæh!
 
22.11.19

nå skal spiralen ut. Så får vi se... :eek:
Den fjernes den 10. Desember pga konstante blødninger. Skal til gyn og fjerne den og vil da også nevne progesteronstøtte ved evt ny graviditet.

wæh!
Ohhh, spennende! :D
 
Så spennende!
 
Det blir ikke full pupp og prøving umiddelbart, såppas kan jeg si. Men jeg ønsker ikke hormonell prevensjon før jeg har fått de barna jeg vil ha, og da er jo muligheten der. Får se. Jeg har hatt mens ganske lenge allerede til tross for amming natt og dag enda ☺️
 
Så spennende:happy::happy:
 
Herlig! Det blir spennende å følge deg :D
 
Da er’n ute, dere! Og hun ønsket at jeg skulle ta kontakt når positiv test ift progesteron.

det blir jo ikke aktuelt med det første, men det er en viss spenning likevel!
 
Back
Topp