wooho! har sydd meg 3 puter og to løpere idag
-gåen i ryggen da, men jeg er fornøyd
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så flink! Del bilde da..!!wooho! har sydd meg 3 puter og to løpere idag
Så flink! Del bilde da..!!
Spennende!skal dele når jeg får puter inni til helga, det ligger i bilen nå :')
ble sydd av kjøkken hånduker som var på salg.. he he he
Så stilig med ribb i håndleddet den blir nok god å ha på
Så stilig med ribb i håndleddet den blir nok god å ha på
Fy søren så flink du er!!Stjeler ideen fra februar.. kan jeg få se hva du har laget?
Her er min foreløpige samling Vis vedlegget 99748
Tusen takk, men mange som er flinkere enn meg har trengt endel hjelp... ;-)Fy søren så flink du er!!
Jeg lager lappeteppe, og det mest avanserte jeg gjør er å lage mitt eget mønster hvor jeg skriver navnet så jeg er mektig imponert!Tusen takk, men mange som er flinkere enn meg har trengt endel hjelp... ;-)
Ja, men har man mønster går jo de tingene jeg har laget nesten like enkelt ;-) kult med navn da! Hekler eller strikker du?Jeg lager lappeteppe, og det mest avanserte jeg gjør er å lage mitt eget mønster hvor jeg skriver navnet så jeg er mektig imponert!
Hehe.. ja, den er kul ;-) kinderegg med riskorn i inni, så lager litt lyd ogJeg strikker tenkte å prøve meg på litt hekling også, spesielt etter jeg så den fine blekkspruten du har laget!
Gøy!! Den blir sikkert poppis framoverHehe.. ja, den er kul ;-) kinderegg med riskorn i inni, så lager litt lyd og
Ja.. om et halvt års tid vel..Gøy!! Den blir sikkert poppis framover
Den ser nydelig ut.. aldri prøvd sånn fletteHar akkurat begynt på en heldress, heldigvis str 1 år så har god tid på meg
Flettestrikk er mye lettere enn det ser ut som bare å prøve seg frem!Den ser nydelig ut.. aldri prøvd sånn flette
Spennende!
Flettestrikk er mye lettere enn det ser ut som bare å prøve seg frem!