Kan jeg få se håndarbeidet?

Så stilig! Har du oppskrift på blekkspruten eller har du den bare i hodet? ;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor har du oppskrften fra jakka fra? syns den var knallfin! JEg har ikke laga noe ennå, men skulle virkelig hatt meg en hobby :)
 
Så fin jakke !!
 
Enn lua? Den var nydelig:)
 
Takk :) skal ta meg en tur på strikkebutikken å finne meg et prosjekt! Nå er det vedtatt og bestemt!! ;) kanskje jeg klarer å gjør noe annet enn å sove hele formiddagen :p
 
Takk :) skal ta meg en tur på strikkebutikken å finne meg et prosjekt! Nå er det vedtatt og bestemt!! ;) kanskje jeg klarer å gjør noe annet enn å sove hele formiddagen :p
Gleder meg til å se resultatet! Denne strikket jeg i kveld ;-)
 

Vedlegg

  • 1421795230793.jpg
    1421795230793.jpg
    51 KB · Visninger: 148
Gleder meg til å se resultatet! Denne strikket jeg i kveld ;-)
Så søt! :) jeg gleder meg også til å se resultatet! Jeg er ikke så flink å avslutte strikkeprosjekt! Haha ;) så må finne noe som ikke er så stort ;)
 
Så søt! :) jeg gleder meg også til å se resultatet! Jeg er ikke så flink å avslutte strikkeprosjekt! Haha ;) så må finne noe som ikke er så stort ;)
Hehe.. er litt sånn jeg også.. det meste babytøy er jo ikke så stort, men er lett at det blir liggende umontert likevel :p
 
ImageUploadedByBV Forum1421876675.599968.jpg

Her er det jeg har. To heklede tepper og strikket antrekk til vinteren :)
 
Stjeler ideen fra februar.. :) kan jeg få se hva du har laget?

Her er min foreløpige samling :) Vis vedlegget 99748
Kan jeg få spørre om hvor mange cm i bredden jakka er? Jeg måtte herme litt og begynt å strikke på samme og i brun (sorry...) men jeg falt helt for den!
Står overvidde 49 på minste str. Men vet ikke om det er hele jakka eller bare fra side til side. Jeg har nesten 30cm fra side til side så lurte på om det er aaaalt for stort eller hva... Virker jo veldig stort til å være til liten baby :p
 
Kan jeg få spørre om hvor mange cm i bredden jakka er? Jeg måtte herme litt og begynt å strikke på samme og i brun (sorry...) men jeg falt helt for den!
Står overvidde 49 på minste str. Men vet ikke om det er hele jakka eller bare fra side til side. Jeg har nesten 30cm fra side til side så lurte på om det er aaaalt for stort eller hva... Virker jo veldig stort til å være til liten baby :p
Bare gøy at flere likte den!! :-D

Min er 22 cm bred.. her ser du den sammen med en name it body i str 56... er nok litt stor til de helt minste..
 

Vedlegg

  • 1422214492306.jpg
    1422214492306.jpg
    40,7 KB · Visninger: 120
Back
Topp