Kan jeg få se håndarbeidet?

Du er jo helt rå på håndarbeid!!
Dette er det første jeg har sydd i hele mitt liv (annet enn barneskolen og en rettsøm her og der for reperasjon), så rå er jeg nok ikke.. dette kan nok alle få til :-) jeg fikk symaskin på onsdag liksom...

Men tusen takk :-)

Dette er det første jeg har sydd i hele mitt liv (annet enn barneskolen og en rettsøm her og der for reperasjon), så rå er jeg nok ikke.. dette kan nok alle få til :-) jeg fikk symaskin på onsdag liksom...

Men tusen takk :-)

Jeg er imponert uansett. :D Du strikker jo så masse også. :)

Jeg er imponert uansett. :D Du strikker jo så masse også. :)
:-) noe jeg heller ikke har gjort så mye før jeg ble gravid ;-) hjelper å være sykemeldt, rastløs og mye sofatid..!

Men er veldig morro når man ser at man får til da!

Det skulle bli votter til vesla, slik at jeg kan lære meg det, men la opp for mange masker. Jeg orker ikke rekke opp igjen, så da blir det sokker istedenfor. :P

ImageUploadedByBV Forum1422291167.043696.jpg

Stilig farge! Ser jo ut til at du strikker veldig jevnt og pent da!

Det har kommet seg siden jeg begynte å strikke første gang i hvert fall. :) Samboeren plukket ut fargen, så han er ikke så dum. Og jeg liker ikke så godt rosa engang. ;)

Det har kommet seg siden jeg begynte å strikke første gang i hvert fall. :) Samboeren plukket ut fargen, så han er ikke så dum. Og jeg liker ikke så godt rosa engang. ;)
Hehe.. var kult med sjatteringene synes jeg :-)

Så flinke dere alle er!!:)

Jeg brukte vatt fra noen billige puter.. hadde tenkt til å bruke platevatt som rulles til en pølse, men de var utsolgt da jeg var på stoff og stil.. de som er slappe er nok bare stappet for lite..
Men jeg tenker det kanskje er lettere med "vanlig" vatt enn platevatt? Ser for meg det er vanskelig å få stappet inni slik at det fyller ut stoffet.. :-/

Sent from my iPhone using BV Forum

Men jeg tenker det kanskje er lettere med "vanlig" vatt enn platevatt? Ser for meg det er vanskelig å få stappet inni slik at det fyller ut stoffet.. :-/

Sent from my iPhone using BV Forum
Det er mulig - var veldig greit å fylle ut med vanlig vatt - litt vanskelig å få det jevnt bare.. Greit med platevatt til bunnen da.. der brukte jeg rett og slett deler av et vattert sengeteppe ;-)

Er par til lillemor og et par til venninna mi som har termin likt med meg:)

ImageUploadedByBV Forum1422353318.757867.jpg

såå flinke dere alle er! å så mye fint :)
får nesten motivasjon til å starte/gi etter for familie"press" ifht noe håndarbeid her jeg sitter :)

såå flinke dere alle er! å så mye fint :)
får nesten motivasjon til å starte/gi etter for familie"press" ifht noe håndarbeid her jeg sitter :)
Det kan du om du har lyst :-) nå har jeg begynt å pusse opp tripptrappstol.. kvalifiserer vel ikke som håndarbeid, men..

Det kan du om du har lyst :-) nå har jeg begynt å pusse opp tripptrappstol.. kvalifiserer vel ikke som håndarbeid, men..

får se hvor mye jeg kjeder meg framover i ukedagene :) driver å maler lister hjemme(der jeg egentlig bor med kjærestn) så har nok helga arbeid..

Back
Topp