Kan jeg få min lykkelige slutt eller skal vi si begynnelse?♡

Masse lykke til!!❤❤
 
Tusen takk!! Flink du er! Leste akkurat oppdatering din! Gratulerer såååå mye med å kommet hit! For en stor milepæl :Heartbigred

Åh, tusen takk du!!❤❤ ja, kjempe glad for å ha kommet hit!:woot:
 
Håper det går bra her? Kom aldri en oppdatering etter sist ul fra deg?
 
Håper det går bra her? Kom aldri en oppdatering etter sist ul fra deg?
Alt går veldig fint her! Vi har akkurat flyttet og det er virkelig helt fantastisk!:joyful: jeg bare er i tankeboksen ang. å forsette dagboken. Pga. Alder, sted og datoer og at vi skal ha en eneggede tvillinger føler jeg plutselig at jeg blir veldig lett å kjenne igjen. Og det er litt ubehagelig følelse. Ikke det jeg har delt hittil sånn sett, men tror ikke jeg vil dele hele historien på nett. Men er utrolig glad i dagboken og den er så mye verdt for meg! Skal printe den ut en dag og håper andre som strever finner motivasjon og svar i den :Heartred også er jeg blitt glad i alle som har lagt igjen spor og som jeg følger videre på reisen.

Alt er kjempe fint med tvillingene. Vi skal dobbeltsjekke hjerte på ene og feste på morkaken. Men ikke noe vi vil bekymre oss over, enda hvertfall. De er aktive og jeg kjenner de hver dag. Også utenpå veldig svakt :love017
 
Alt går veldig fint her! Vi har akkurat flyttet og det er virkelig helt fantastisk!:joyful: jeg bare er i tankeboksen ang. å forsette dagboken. Pga. Alder, sted og datoer og at vi skal ha en eneggede tvillinger føler jeg plutselig at jeg blir veldig lett å kjenne igjen. Og det er litt ubehagelig følelse. Ikke det jeg har delt hittil sånn sett, men tror ikke jeg vil dele hele historien på nett. Men er utrolig glad i dagboken og den er så mye verdt for meg! Skal printe den ut en dag og håper andre som strever finner motivasjon og svar i den :Heartred også er jeg blitt glad i alle som har lagt igjen spor og som jeg følger videre på reisen.

Alt er kjempe fint med tvillingene. Vi skal dobbeltsjekke hjerte på ene og feste på morkaken. Men ikke noe vi vil bekymre oss over, enda hvertfall. De er aktive og jeg kjenner de hver dag. Også utenpå veldig svakt :love017

Endelig en liten oppdatering!:D Herlig å kjenne de begge to❤❤ verdens beste følelse!
Håper alt er fint og som det skal når de dobbeltsjekker! Veldig godt at en blir fulgt opp uansett❤
Kom deg inn i desember da, så får jeg fulgt med på deg!!:hilarious:
 
Endelig en liten oppdatering!:D Herlig å kjenne de begge to❤❤ verdens beste følelse!
Håper alt er fint og som det skal når de dobbeltsjekker! Veldig godt at en blir fulgt opp uansett❤
Kom deg inn i desember da, så får jeg fulgt med på deg!!:hilarious:
Ja, aldri vært så takknemlig som jeg er nå for å bo i Norge og så nærme et stort sykehus!:happy:
Ja, det er fantastisk! Hver dag er spennende når det er bevegelse!:D Tusen takk!❤ Jeg er inne og sniker! Men skjer vel gjerne mest på skjult!:rolleyes:
 
Ja, aldri vært så takknemlig som jeg er nå for å bo i Norge og så nærme et stort sykehus!:happy:
Ja, det er fantastisk! Hver dag er spennende når det er bevegelse!:D Tusen takk!❤ Jeg er inne og sniker! Men skjer vel gjerne mest på skjult!:rolleyes:

Ja, det er når en trenger det en legger merke til hvor heldige vi er her i Norge❤
Heeerlig!! Må være veldig spesielt å kjenne to stykker til og med :woot:
Ja, er vel mest der det skjer ja :hilarious: men er jo noe aktivitet på "utsia" og!:happy:
 
Nå måtte jeg faktisk gå tilbake til starten av dagboken din og lese de første sidene på nytt igjen!:Heartbigred Er jo på samme sted nå som du var den gangen, og det føles veldig bra å lese dine innlegg og erfaringer akkurat nå! Jeg gruer meg veldig til uttak, så det hjalp å lese at du også gjorde det, men at det gikk veldig fint! :love017 Men er jo litt sånn at man gruer seg når man ikke vet helt hva man går til! Jeg syns jo skylling av egglederne var driiitvondt, så jeg bare håper dette ikke blir like ille.:hilarious: Blir nok neste fredag eller mandagen etter for min del. :nailbiting:

Håper jeg er like heldig med utfallet som deg.:Heartred:Heartred Alt er fortsatt fint med deg og bebisene?
 
Nå måtte jeg faktisk gå tilbake til starten av dagboken din og lese de første sidene på nytt igjen!:Heartbigred Er jo på samme sted nå som du var den gangen, og det føles veldig bra å lese dine innlegg og erfaringer akkurat nå! Jeg gruer meg veldig til uttak, så det hjalp å lese at du også gjorde det, men at det gikk veldig fint! :love017 Men er jo litt sånn at man gruer seg når man ikke vet helt hva man går til! Jeg syns jo skylling av egglederne var driiitvondt, så jeg bare håper dette ikke blir like ille.:hilarious: Blir nok neste fredag eller mandagen etter for min del. :nailbiting:

Håper jeg er like heldig med utfallet som deg.:Heartred:Heartred Alt er fortsatt fint med deg og bebisene?
Så utrolig spennende tid du er inni! Jeg ser tilbake på hele prossesen som utrolig spennende og fin tid full i forventning, spenning og håp. :Heartred

Det gikk kjempe fint! Men jeg husker jeg gråt hele uttaket. Det var så mye følelser og jeg tror jeg var så redd og forventningsfull og alt på en gang. Men det gikk virkelig utrolig bra. :love017 Jeg og syntes jo skylling var grusomt, men dette var helt annerledes,- på en god måte.:love017

Alt er veldig fint med oss! De sjekket hjerte bedre på tvilling 2 på torsdag. Det er mulig han har et lite hull i skilleveggen i hjerte. De er ikke sikker, de fikk ikke se det i alle vinklene de ville. Men de kan ikke utelukke det er et lite hull. Men vi tar det rolig og vil ikke bekymre oss. Nå er også tvilling 2 en del mindre enn tvilling 1. 50g mindre og tilsvarende 5 dager mindre. Tvilling 1 er 356 gr. og tvilling 2 306 gr. Syns det var litt mye selv. Men så lenge de følger hver sin vekstkurve så er det ikke noe å bekymre seg for. Så vi må ha en del is i magen og god tro i hjerte i dette gamet, men det er heldigvis ganske lett når alt annet ser perfekt ut og vi får se tett oppfølging. Vi har allerede vært på 6. ultralyder. Og skal inn og se de annen hver uke. Så vi føler oss i veldig trygge hender og tvillingene er veldig aktive i magen, så nyter hver dag og håper du og alle som forsatt ikke har fått drømmen oppfylt er rett bak nå!

Jeg heier som bare det!! :hug007:Heartbigred MASSE LYKKE TIL!!!!:wav
 
Måtte inn og lese i dagboken din. Var en utrolig rørende historie! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Inne og sniker bittelitt :) :) :)
Tenk du er over halvveis, shit hvor ble tida av :) :)
Gratulere med å være 20+5 i dag :) :) :) :) ? (tror det stemmer) For du er 21 på Torsdag'? :)
Måtte felle en liten tåre, og håper du har en veldig fin dag på 20+5 :) :)
 
Inne og sniker bittelitt :) :) :)
Tenk du er over halvveis, shit hvor ble tida av :) :)
Gratulere med å være 20+5 i dag :) :) :) :) ? (tror det stemmer) For du er 21 på Torsdag'? :)
Måtte felle en liten tåre, og håper du har en veldig fin dag på 20+5 :) :)
Ååh fine deg! Det stemmer!! :Heartred
Jeg er så utrolig glad for at du er blitt gravid at jeg måtte fortelle min samboer om deres historie og han ble så glad for det han og. Dere fortjener sånn en lykkelig slutt!!:Heartbigred
 
Ååh fine deg! Det stemmer!! :Heartred
Jeg er så utrolig glad for at du er blitt gravid at jeg måtte fortelle min samboer om deres historie og han ble så glad for det han og. Dere fortjener sånn en lykkelig slutt!!:Heartbigred
Så koselig da :) :) :) :) Hehe jeg fortalte faktisk om min samboer om dere og det med tvillingene og IVF :) han synes det hørtes fantastisk ut også :) :) :)
Ja tror og håper på at det skal gå fint denne gangen her hos oss :) :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Sender mange mange klemmer :) :) :):)
 
Back
Topp