Kan jeg få min lykkelige slutt eller skal vi si begynnelse?♡

Så koselig da :) :) :) :) Hehe jeg fortalte faktisk om min samboer om dere og det med tvillingene og IVF :) han synes det hørtes fantastisk ut også :) :) :)
Ja tror og håper på at det skal gå fint denne gangen her hos oss :) :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
Sender mange mange klemmer :) :) :):)
Nå skal det gå fint!!!!:Heartbigred Det er bestemt!
Så utrolig koselig!
Masse kjærlighet!:hug013
 
Ikke sett deg her inne på en evighet, håper virkelig virkelig alt er bra hos deg.
Klemmer :)
 
Jeg håper dere har det bra, at tvillingene kom velskapt til verden og at alt er fint, har tenkt på de mange ganger siste året.
Om du ikke vil skrive på forumet så send meg gjerne ei melding på innboksen (om du noen gang logger inn igjen og ser denne)

Mange mange klemmer fra meg :) :)
 
Har også tenkt på deg og vært inne flere ganger og sjekket om du har skrevet noe. Håper alt er fint :Heartred
 
Tvillingene mine er blitt 3 år gamle nå og er friske og sunne gutter. Vi gjennomgikk åpen hjerte operasjon på ene, da de var 10 mnd, men alt gikk veldig bra. Dette var pga hullet i hjertet. Vi fikk vår solskinnshistorie og håper vår historie kan gi håp og svar for de som leser den❤️ Tusen takk for alle som var en del av denne nydelige reisen!❤️ Det var enorm hjelp i å ha støtten deres og få lov å dele følelser og tanker underveis!❤️
 
Tvillingene mine er blitt 3 år gamle nå og er friske og sunne gutter. Vi gjennomgikk åpen hjerte operasjon på ene, da de var 10 mnd, men alt gikk veldig bra. Dette var pga hullet i hjertet. Vi fikk vår solskinnshistorie og håper vår historie kan gi håp og svar for de som leser den❤️ Tusen takk for alle som var en del av denne nydelige reisen!❤️ Det var enorm hjelp i å ha støtten deres og få lov å dele følelser og tanker underveis!❤️

Så godt å høre fra deg! Tenkt så masse på deg❤️ godt å høre alt gikk fint med operasjonen til lille, var nok litt av en påkjenning! Håper dere har det fint hele gjengen ❤️
 
Tvillingene mine er blitt 3 år gamle nå og er friske og sunne gutter. Vi gjennomgikk åpen hjerte operasjon på ene, da de var 10 mnd, men alt gikk veldig bra. Dette var pga hullet i hjertet. Vi fikk vår solskinnshistorie og håper vår historie kan gi håp og svar for de som leser den❤️ Tusen takk for alle som var en del av denne nydelige reisen!❤️ Det var enorm hjelp i å ha støtten deres og få lov å dele følelser og tanker underveis!❤️
Så gøy å høre fra deg! Så glad for at alt har gått bra, utrolig fint å høre :angel8
 
Det går fint her! Frøkna vår har også blitt 3 år (og 3 mnd i morgen), og er 28+4 med lillebror ❤️ så heldigvis ender det hele i solskinnshistorie (x2) for vår del også! :love017
Så fantastisk!! Også gøy at du forsatt var her! Visste ikke om noen kom til å se hva jeg skrev, men følte at det var viktig å komme med en "avslutning" ❤️ jeg er faktisk 3+6 i dag med siste egget som var på frys! :smiley-bounce022Gikk inn i dagboken, da vi skulle i gang med innsett igjen❤️ så fint å lese her❤️ så da får vi forhåpentlig nære barn igjen!!
 
Tvillingene mine er blitt 3 år gamle nå og er friske og sunne gutter. Vi gjennomgikk åpen hjerte operasjon på ene, da de var 10 mnd, men alt gikk veldig bra. Dette var pga hullet i hjertet. Vi fikk vår solskinnshistorie og håper vår historie kan gi håp og svar for de som leser den❤️ Tusen takk for alle som var en del av denne nydelige reisen!❤️ Det var enorm hjelp i å ha støtten deres og få lov å dele følelser og tanker underveis!❤️

3 år! :nailbiting: :Heartred Tenk det! Jeg fikk også varsel nå når du oppdaterte dagboken igjen, gøy å høre fra deg!!

Jeg ble gravid slutt på mitt 6. innsett og fikk en perfekt jente som blir 2 år nå i sommer! :Heartred Skal ha innsett med fryst blasto i mai!
 
Så koselig å lese frå deg! Er ikkje sikkert du hugser meg igjen , men fulgte deg litt i starten då vi havna inn her nesten likt. Etter nesten 3 år satt spira her (på egenhånd :D ) nå er ho 1,5 år og vi er gravid med nummer 2 ! Nummer 2 tok kun 2 mnd uten prevensjon og uten leiting etter el så det var helt fantastisk :Heartred

Spennende med ny graviditet på deg også :Heartred
 
Så fantastisk!! Også gøy at du forsatt var her! Visste ikke om noen kom til å se hva jeg skrev, men følte at det var viktig å komme med en "avslutning" ❤️ jeg er faktisk 3+6 i dag med siste egget som var på frys! :smiley-bounce022Gikk inn i dagboken, da vi skulle i gang med innsett igjen❤️ så fint å lese her❤️ så da får vi forhåpentlig nære barn igjen!!

Åhh, for en oppdatering å komme med i dagboka! Fint 3 åringer og forhåpentligvis en spire som klorer deg like bra fast som søsknene sine! Så spennende ❤️❤️
Var veldig koselig å se navnet ditt igjen, og tenk at det ikke er store forskjellen mellom oss denne gangen heller! :love017
Håper på litt oppdateringer innimellom (om du får til i hverdagskaoset) :D
 
Åååh så gøy du er "her"!! Nå ble jeg glad!! Hvordan går det!?❤️❤️
Har vært innom veldig sporadisk, men havner innimellom på forumet når jeg Googler og må da sjekke varslene:hilarious: Og fikk opp varsel på at du la ut innlegg, og ble tullete glad:hilarious: Det er noe med den gjengen som sto i det sammen en stund her noen år tilbake:shy: Det går veldig bra, vi lyktes på første fryseforsøk i 2021, så vi har en perfekt liten gutt på litt over 2 år nå. Venter en liten hjemmelaget mot sommeren, den satt på andre forsøk:joyful: Gratulerer så mye med ny graviditet, så stas!
 
Tvillingene mine er blitt 3 år gamle nå og er friske og sunne gutter. Vi gjennomgikk åpen hjerte operasjon på ene, da de var 10 mnd, men alt gikk veldig bra. Dette var pga hullet i hjertet. Vi fikk vår solskinnshistorie og håper vår historie kan gi håp og svar for de som leser den❤️ Tusen takk for alle som var en del av denne nydelige reisen!❤️ Det var enorm hjelp i å ha støtten deres og få lov å dele følelser og tanker underveis!❤️

Hallo!:love7Så hyggelig å lese noen ord fra deg igjen, og med så fin oppdatering om de to tvillingguttene dine, og forhåpentligvis et lillesøsken på vei ❤️

Klem fra Snusmumrikken (tidligere Kantarell).
 
Back
Topp