Kaffekanna klar for nytt liv, igjen

Foreløpig går det veldig greit! Merket litt «keto-flu» i går, var litt sånn uggen, så ble faktisk å skippe middag, spiste bare noen peanøtter, cherrytomater og agurkbiter. Jeg har såpass mye flesk at det ikke gjør noe å hoppe over måltider. Var nok også kaos fordi jeg har kun sovet 2t de siste 2 nettene, og man blir jo «dårlig» ved lite søvn. Føltes litt som om jeg hadde vært på lang flytur… Men, kjempefornøyd, fordi jeg har ikke tydd til noe usunt.. Spist noen peanøtter og slikt bare, men ikke hatt noe cravings eller behov for annet. Håper virkelig at denne «bestemmelsen» holder i 10kg til!
 
Vært en merkelig uke, blitt kvalm hver kveld, noe som ikke er normalt.. Har vært på nippet til å spise noe usunt for å «se om det hjelper», selv om jeg vet jo at jeg føler meg bare enda verre av å spise drit. Men tankene kommer allikevel. Har heldigvis klart å holde meg, og er inni ketose igjen. Spent på vekta i morgen, regner ikke med å ha gått ned noe, men håper ikke jeg gikk så altfor mye opp heller.
 
Vekta viste 100.5, så nesten 1 kg opp fra forrige veiing. Vet jeg har gått ned, fordi jeg gikk opp i påsken (uten å ha konferert med vekta). Så det kunne vært verre. Allikevel kjedelig. Går opp et par kg på to min, men så tar det så gruelig lang tid å gå de ned igjen…
 
Back
Topp