Augustinaen
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Junilykke2018
Sommerfuglene
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Snøkrystallene2021❄️
Da har jeg begynt nettshopping kvelden min. Elsker gode tilbud, så jeg handler for neste sesong 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aha, hva skal du handle?Da har jeg begynt nettshopping kvelden min. Elsker gode tilbud, så jeg handler for neste sesong![]()
Aha, hva skal du handle?![]()
Hva handler du?Da har jeg begynt nettshopping kvelden min. Elsker gode tilbud, så jeg handler for neste sesong![]()
Hva handler du?og hvor ?
![]()
Så kjektLitt rundt forbi, sjekker flere nettbutikker. Handlet på pop nå, vindfleece jakke og skalljakkeSkal se om jeg finner noe god ull nå. Kjøpe lillelam (tynn)ulldress på barnashus 50%
![]()
Elsket LilleputthammerJa er der også![]()
Kom i mål da886 på siste oppdatering.
. Da skal jeg være over 888 nå og jeg har startet 19 tråder. Litt på hengende håret med sykdom på slutten av mnd og lite overskudd, bel på et vis mer skravling av det.
Men nå får jeg ta meg sammen og rydde sammen på stua og ordne til litt her. Mannen har fakrisk bursdag.
God turDa er vi ferdig pakket.
Skal bare levere en bok på biblioteket etter vi har spist, og pakke alt inn i bilen så kan vi slappe av resten av dagen før vi legger oss tidlig
Ikke jeg hellerTror ikke jeg klarer rundt tall denne måneden heller![]()
TakkVelkommen hjem![]()
Hva og hvor?Da har jeg begynt nettshopping kvelden min. Elsker gode tilbud, så jeg handler for neste sesong![]()
Hva og hvor?
Lille U gjør meg totalt sprø i kveld!!!!!!!!
Alt annet enn å prøve å soveHva driver han med?
Alt annet enn å prøve å sove
Blitt litt daHar kjøpt regntøy, bambuspysjer, uvdrakt og ulldress (kjøpte igår da, på barnashus 50% på alt det)
Nå har jeg bestilt POP vindfleece jakke og skalljakke. Skal se etter litt ull ogsåog antrekk til 1 års foto
![]()