Junitråden!

All søppel er tatt ut.
Matpakker smurt
Flasker med saft er gjort klar og satt i kjøleskapet
Oppvasken er tatt
Kjøleskapet ryddet slik at vi ikke får en overraskelse når vi kommer hjem
Satt uteplantene i badekaret
Klippet plenen
Mann og unger sover.

Mangler bare å tørke av kjøkkenbenken og pakke ned dataen så legge jeg meg også.
Hvor går ferden? Høres ut som alt er klart.
 
Det er en ting som får meg til å føle meg veldig fri! Jeg eier mitt eget hus!!! Eldste ønsker seg et dyr til å ha inne, og det er faktisk ingenting som tilsier at jeg må si nei :D:D:D
Jeg må ikke spørre noen om lov, jeg må ikke tenke på merker i gulv eller dørkarmer, eller lukt, eller noe som helst :D:D:D
Det eneste jeg må tenke på er om jeg (og mannen) vil være ansvarlig for et dyr, for eldste er jo for ung til å ha hovedansvaret for et dyr, om vi har lyst på et dyr, råd til det og tid til det.
Det er en god følelse :)
Det er en herlig følelse:D
Snakker vi hamster??:p
 
Jeg er jo litt fornøyd med shopping-delen av handleturen min, men jeg skulle egenelig handle.

Jeg kjøpte meg ei bukse.

Jeg fant en sånn liten oppblåsbar luftmadfass med to håndtak og lite vindu, det har de to eldste men det er ikke i utvalget noe sted i år. Rusta hadde tre stk som så ut som de har overvintret. Tipp topp, yngste ønsker seg jo også.

Jeg fikk kjøpt akkurat det mannen bestilte i bursdagsgave fra ungene og desverre ikke fantasi til å finne på annet sprell.

Bursdagsgave til et par gutter som har bursdag i disse tider ordnet jeg også.

Men så var jeg på obs og kom hjem men en pakke kjøttdeig og pommes fristes og vestlandslefser og torokake. Formen min var utslitt, og mannen fyller altså 40 år i morgen.
Hurra for Sara-mannen idag!:D
 
Åh ingen sa jeg måtte ha papirer på nytt ved gjenopptagelse sv dagpenger.. velvilje ingen penger flr uti august da siden styrer er på ferie
 
Back
Topp