Junitråden!

Skulle ha:
- Truser og sokker til eldste
- Et par lange og korte treningsbukser til meg selv
- Badetøy til guttene

Endte opp med:
- 6 truser og 10 sokker til eldste
- 3 korte og 2 lange treningsbukser til meg
- Badebukse til guttene
- Bikini til frøkna
- Tynn jakke til frøkna
- Tynn jakke til meg
- 2 korte treningsbukser til frøkna
Gøy å handle litt :D

832

Jeg mangler enda noen innlegg. Og et par tråder.

832

Jeg mangler enda noen innlegg. Og et par tråder.
Jeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det :p

Utvalget av pølser i butikkene de siste årene har blitt veldig stort, hva foretrekker folk å legge på grillen?

Jeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det :p

Utvalget av pølser i butikkene de siste årene har blitt veldig stort, hva foretrekker folk å legge på grillen?

Ante ikke at maarud heter estella andre steder. Greit å vite, sånn i tilfelle vi kommer oss over en grense en dag...

jeg tror ikke jeg mangler mer enn en tråd nå, så jeg skal nok komme i havn med dem, må bare skravle nok.

Jeg hadde ikke kommet til å vite at det er den samme om du ikke hadde fortalt det, så jeg lærte rett og slett noe nytt her, selv om jeg vet du mente tipse meg om en trår her så rett og slett, viste ikke.
Har vært noen turer med båten til Danmark og der har de Estella, er derfor jeg vet det

Back
Topp