Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gøy å handle littSkulle ha:
- Truser og sokker til eldste
- Et par lange og korte treningsbukser til meg selv
- Badetøy til guttene
Endte opp med:
- 6 truser og 10 sokker til eldste
- 3 korte og 2 lange treningsbukser til meg
- Badebukse til guttene
- Bikini til frøkna
- Tynn jakke til frøkna
- Tynn jakke til meg
- 2 korte treningsbukser til frøkna
Veldig glad jeg ikke skulle innom flere butikker (utenom Rema og Kiwi), det hadde blitt dyrtGøy å handle litt![]()
Jeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det832
Jeg mangler enda noen innlegg. Og et par tråder.
Jeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det
Utvalget av pølser i butikkene de siste årene har blitt veldig stort, hva foretrekker folk å legge på grillen?
Se herAnte ikke at maarud heter estella andre steder. Greit å vite, sånn i tilfelle vi kommer oss over en grense en dag...
jeg tror ikke jeg mangler mer enn en tråd nå, så jeg skal nok komme i havn med dem, må bare skravle nok.
Se her
![]()
![]()
Ja hva er greia med Maarud?Jeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det
Utvalget av pølser i butikkene de siste årene har blitt veldig stort, hva foretrekker folk å legge på grillen?
Har vært noen turer med båten til Danmark og der har de Estella, er derfor jeg vet detJeg hadde ikke kommet til å vite at det er den samme om du ikke hadde fortalt det, så jeg lærte rett og slett noe nytt her, selv om jeg vet du mente tipse meg om en trår her så rett og slett, viste ikke.
Ble litt daI dag var det en farlig dag å gå på shopping.
Skulle bare ha noen få ting på HM, og endte opp med 2 poser![]()
Vet ikke, derfor jeg lurerJa hva er greia med Maarud?
Nei der har jeg ikke handletHar noen av dere erfaring med shopping4net?
Det klarer du832
Jeg mangler enda noen innlegg. Og et par tråder.
Det klarer du
God tur hjemPå flyet![]()
god tur hjemPå flyet![]()
God tur hjemPå flyet![]()
TakkGod tur hjem![]()