Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mhm. Hvilken farge kunne du tenke deg å farge i om du hadde farget det?Lykke til med valget. Jeg har også lyst på forandring, men har valgt å ikke farge håret. Det tar for mye tid og er for kostbart å gjøre hos frisør jevnlig.
Første tur ut med baby idag! (Med buss og greier) hittil har det gått bra, nå skal vi shoppe litt. Håper det går bra også!
Hadde heller tatt klipp og pleieLykke til med valget. Jeg har også lyst på forandring, men har valgt å ikke farge håret. Det tar for mye tid og er for kostbart å gjøre hos frisør jevnlig.
Mhm. Hvilken farge kunne du tenke deg å farge i om du hadde farget det?
Jeg tenker en brun farge til meg selv. Jeg pleide å farge det brunt med rødskjær, men håret blir litt gult etter hvert. Men jeg har et kjedelig og grått ansikt, og håper er skittenblondt. Jeg vil se fin ut jo ^^
Hadde heller tatt klipp og pleie
har ikke farget håret på mange år nå selv...hadde vært rart om jeg plutselig begynnte igjen
Litt bedre. Blir fortsatt fort sliten, men håper det går seg til. Frøkna er jo rolig og god, så det hjelperDet er så godt med oppdateringer fra deg
Hvordan føler du deg?
Oi, hva shoppet du?I dag var det en farlig dag å gå på shopping.
Skulle bare ha noen få ting på HM, og endte opp med 2 poser![]()
Skulle ha:Oi, hva shoppet du?![]()
Oi da.I dag var det en farlig dag å gå på shopping.
Skulle bare ha noen få ting på HM, og endte opp med 2 poser![]()
HerligSkulle ha:
- Truser og sokker til eldste
- Et par lange og korte treningsbukser til meg selv
- Badetøy til guttene
Endte opp med:
- 6 truser og 10 sokker til eldste
- 3 korte og 2 lange treningsbukser til meg
- Badebukse til guttene
- Bikini til frøkna
- Tynn jakke til frøkna
- Tynn jakke til meg
- 2 korte treningsbukser til frøkna
Har noen av dere erfaring med shopping4net?