Junitråden!

Lillemor "leser" bøker. Gogo er stas.

Jeg kan- kan du?

De så stor er de. Hvor stor er du, spør jeg. Babyene holder hendene i været og viser hvor store de er, men min treåring svarer kontant.

Liten

Lykke til med valget. Jeg har også lyst på forandring, men har valgt å ikke farge håret. Det tar for mye tid og er for kostbart å gjøre hos frisør jevnlig.
Mhm. Hvilken farge kunne du tenke deg å farge i om du hadde farget det?
Jeg tenker en brun farge til meg selv. Jeg pleide å farge det brunt med rødskjær, men håret blir litt gult etter hvert. Men jeg har et kjedelig og grått ansikt, og håper er skittenblondt. Jeg vil se fin ut jo ^^

Lykke til med valget. Jeg har også lyst på forandring, men har valgt å ikke farge håret. Det tar for mye tid og er for kostbart å gjøre hos frisør jevnlig.
Hadde heller tatt klipp og pleie :)
har ikke farget håret på mange år nå selv...hadde vært rart om jeg plutselig begynnte igjen

Mhm. Hvilken farge kunne du tenke deg å farge i om du hadde farget det?
Jeg tenker en brun farge til meg selv. Jeg pleide å farge det brunt med rødskjær, men håret blir litt gult etter hvert. Men jeg har et kjedelig og grått ansikt, og håper er skittenblondt. Jeg vil se fin ut jo ^^

Ville farget mitt en mørk varm brunfarge med litt spill i kanskje. Har ganske kjedelig brunblond farge naturlig..

I dag var det en farlig dag å gå på shopping.
Skulle bare ha noen få ting på HM, og endte opp med 2 poser :P

Oi, hva shoppet du? :D
Skulle ha:
- Truser og sokker til eldste
- Et par lange og korte treningsbukser til meg selv
- Badetøy til guttene

Endte opp med:
- 6 truser og 10 sokker til eldste
- 3 korte og 2 lange treningsbukser til meg
- Badebukse til guttene
- Bikini til frøkna
- Tynn jakke til frøkna
- Tynn jakke til meg
- 2 korte treningsbukser til frøkna

I dag var det en farlig dag å gå på shopping.
Skulle bare ha noen få ting på HM, og endte opp med 2 poser :p
Oi da.

Jeg var alene på shopping med mulighet til å ordne mye og kom hjem uten noe særlig.

Og har nå sovet på sofaen en times tid eller noe sånn og det trengte jeg visst.

Skulle ha:
- Truser og sokker til eldste
- Et par lange og korte treningsbukser til meg selv
- Badetøy til guttene

Endte opp med:
- 6 truser og 10 sokker til eldste
- 3 korte og 2 lange treningsbukser til meg
- Badebukse til guttene
- Bikini til frøkna
- Tynn jakke til frøkna
- Tynn jakke til meg
- 2 korte treningsbukser til frøkna
Herlig

Det er en ting som får meg til å føle meg veldig fri! Jeg eier mitt eget hus!!! Eldste ønsker seg et dyr til å ha inne, og det er faktisk ingenting som tilsier at jeg må si nei :D:D:D
Jeg må ikke spørre noen om lov, jeg må ikke tenke på merker i gulv eller dørkarmer, eller lukt, eller noe som helst :D:D:D
Det eneste jeg må tenke på er om jeg (og mannen) vil være ansvarlig for et dyr, for eldste er jo for ung til å ha hovedansvaret for et dyr, om vi har lyst på et dyr, råd til det og tid til det.
Det er en god følelse :)

Jeg er jo litt fornøyd med shopping-delen av handleturen min, men jeg skulle egenelig handle.

Jeg kjøpte meg ei bukse.

Jeg fant en sånn liten oppblåsbar luftmadfass med to håndtak og lite vindu, det har de to eldste men det er ikke i utvalget noe sted i år. Rusta hadde tre stk som så ut som de har overvintret. Tipp topp, yngste ønsker seg jo også.

Jeg fikk kjøpt akkurat det mannen bestilte i bursdagsgave fra ungene og desverre ikke fantasi til å finne på annet sprell.

Bursdagsgave til et par gutter som har bursdag i disse tider ordnet jeg også.

Men så var jeg på obs og kom hjem men en pakke kjøttdeig og pommes fristes og vestlandslefser og torokake. Formen min var utslitt, og mannen fyller altså 40 år i morgen.

Jeg måler 37,8 i øret mitt. Det er ikke feber. Men det er.... Ikke rart jeg ikke føler meg helt tipp topp heller.

Og mannen var fornuftig nok til å si at han kunne ta en tur på kiwi og handle alt jeg ikke hadde ordnet. Der var pga bursdagsgavene jeg måtte avsted på shoppingsenter

Så gikk mobilen tom for strøm. Og jeg føler meg relativt tom jeg også. Syk når jeg begynner på ferie, det er bom!

Back
Topp