Junitråden!

En god del gøy de kan være med på da. Det er typisk mer gøy å være rett over enn rett under en 10'er i cm. Men 98 pluss joggesko kommer trolig med på 100 om det er noe særlig på den grensa. Det er mest 90 synes jeg også mer fra 110 eller 120 deretter så de kan nok være med på det meste som de er modne for vil jeg tro. 98 i de flere tilfeller "i følge med voksen" da
Ja hun går for 100 tenker jeg :)

Føles litt tidlig å gi de yngste kveldsmat :rolleyes:

Jeg satt på do i dag og lillejenta kom og ville opp i fanget. Jeg løftet henne opp, og hun satte seg med øret vendt mot meg og et lurt smil i øynene. Så sa hun Øre! Det var da en beskjed til meg om å kysse på øret hennes. Så jeg kysset litt på øret hennes. Da jeg sluttet ga hun klar beskjed om at det ikke var nok, så jeg måtte fortsette. Da hun hadde fått nok snudde hun det andre øret til. Og da det øret også hadde blitt kysset tilstrekkelig var det mine ørers tur. Hun har en ting for ører den der ungen min :hilarious:
Haha:P så herlig!

Blæ

Mannen spiste vårruller til middag alene i går kveld, vi andre hadde jo spist hos mine foreldre.

Kjente når vi la oss at de var fulle av hvitløk.

Sto opp og hjalp yngste på badet før jeg krabba til sengs igjen. Hele rommet stinker hvitløk.
Grøss, det er ille:(

Back
Topp