Bare å nyteEndelig litt bra vær![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bare å nyteEndelig litt bra vær![]()
Har de prøvd å ta henne ut av klasserommet og på grupperom isteden?Nja..
Vært innom PPT, og de har prøvd, men de skjønner henne ikke helt.
Hun klarer det meste her hjemme, men ingenting på skolen.
Hun strever med matte, hun får i lekse å telle til 10, hun kunne regne når hun var 5, leser fint hjemme, men får bare enkeltord å lese i de lette elksene siden hun ikke klarer å lese på skolen - Problemet er at hun ikke klarer å konsentrere seg på skolen.
Jeg har ikke vært i timene så jeg kan ikke si hvorfor
God helg, det som er igjen!Titter bare innom for å ønske dere en god helgsnart juli
![]()
God ferie!Beste følelsen.
Deaktivere alarmen. Dette er den siste morgenen på fire uker jeg skal opp for å gå på jobb.
God ferie MusemorDa er siste dag på jobb før ferien i gang
God ferie til deg ogsåSiste dag her og. Skikkelig reisefeber og glede meg til 1 uke på leirShoppe det me mangler i dag og så pakke resten, tørke klær og sette på alarm
Wraps blir kvelds i dag
![]()
Mistenker dere det?![]()
God tur.Da er vi ferdig pakket.
Skal bare levere en bok på biblioteket etter vi har spist, og pakke alt inn i bilen så kan vi slappe av resten av dagen før vi legger oss tidlig
Har en del ting som gjenstår før vi drar selv om vi er ferdig med å pakke.God tur.
Ikke jeg heller, men det lever jeg greit med heldigvis.Tror ikke jeg klarer rundt tall denne måneden heller![]()
Ja, det er jo en del sånt.Har en del ting som gjenstår før vi drar selv om vi er ferdig med å pakke.
Blant annet å se gjennom kjøleskapene og sjekke om det er noe som må i frysen og smøre matpakker til å spise frokost i bilen i morgen
Skjønner ikke helt hva som går av mannen for tiden.
- Den uken hvor jeg jobbet og han hadde fri, vasket han faktisk klær og fikk oversikt over hva som skulle pakkes - det har han aldri gjort før.
- I dag er den store pakke dagen, det vil si til vanlig, jeg pakker alt og han tilslutt bare putter oppi de klærne han trenger. Når jeg kom ned for å begynne lå det bunker med klær på sengen vår sortert etter han og barna, og alt var tenkt på så bare å putte i kofferten.
- Han har også vært med på å skrive listen over de andre tingene vi skal ha med.
Er fryktelig deilig å dele dette ansvaret, håper det fortsetter slik![]()

886 på siste oppdatering.
. Da skal jeg være over 888 nå og jeg har startet 19 tråder. Litt på hengende håret med sykdom på slutten av mnd og lite overskudd, bel på et vis mer skravling av det.
Men nå får jeg ta meg sammen og rydde sammen på stua og ordne til litt her. Mannen har fakrisk bursdag.
Da er vi ferdig pakket.
Skal bare levere en bok på biblioteket etter vi har spist, og pakke alt inn i bilen så kan vi slappe av resten av dagen før vi legger oss tidlig
98 og 112Hvor lange er barna?
En god del gøy de kan være med på da. Det er typisk mer gøy å være rett over enn rett under en 10'er i cm. Men 98 pluss joggesko kommer trolig med på 100 om det er noe særlig på den grensa. Det er mest 90 synes jeg også mer fra 110 eller 120 deretter så de kan nok være med på det meste som de er modne for vil jeg tro. 98 i de flere tilfeller "i følge med voksen" da98 og 112