Junitråden!

Jøss, trodde Hunderfossen også var beregnet for små barn :rolleyes:

På Tusenfryd er det ikke så mye de kan gjøre når det er under 95 cm heller, men litt.

Problemet med Lille U er at han er litt tøff og kort for alderen så mye han vil ta, men ikke kan.

Var enklere meg frøkna :p

små barn fra 90 cm ja.

Eller. Det er kommet litt mer for de minste med årene rett nok, men det meste er fra 90 cm derfor er de under 90 cm gratis.

Lilleputthammer er nok bedre for de som er enda mindre men det er hunderfossen vi har gått i år etter år.

Jentene har kost seg selv om de har vært for små altså. Men mye mer minstemor kan gjøre i år. Om vi drar dit. Jeg antar nesten det.

Kjedelig å stå i kø og ikke få være med ja. Kombo av sko og caps gjør nok nytten.

Hmm, lese meg opp på hunderfossen om det blir aktuelt, minstemor her mangler også litt på meteren... Men jeg vet ikke om så mye går på 100 der, egentlig. Basic er 90, hun var under det også i fjor, så gratis men kunne gjøre ca 3 ting...
Hunderfossen ja . Hvordan var det der igjen ...skal der og Hunderfossen

Ofte kan man måle før man går i køen :)

Jeg har erfart at strekene man kan måle med før køa slett ikke alltid harmonerer helt med den pinnen fremme og det er der de fakrisk bestemmer. I hunderfossen i alle fall.

94, 126 og 138 er visst mine, målt for ei uke siden dels med dette i bakhodet.

Der er jo selvsagt en del som er "for alle" her, å se på trollene, vann, trampoline, gyngedyr og sandkasse og prinsdsseslottet og diverse sånn.
Det lille toget og den lille bilbanen og froskekarusellen kunne hun ta i fjor. I år er hun lang nok til "rafting", radiobiler og en del andre aktiviteter, med en voksen.

94, 126 og 138 er visst mine, målt for ei uke siden dels med dette i bakhodet.

Der er jo selvsagt en del som er "for alle" her, å se på trollene, vann, trampoline, gyngedyr og sandkasse og prinsdsseslottet og diverse sånn.
Det lille toget og den lille bilbanen og froskekarusellen kunne hun ta i fjor. I år er hun lang nok til "rafting", radiobiler og en del andre aktiviteter, med en voksen.
Her er de 98, 140 og 160 så de store kan gjøre alt.
Burde kanskje egentlig ha utstyrt mellomste med en mobiltelefon, men litt sent å tenke på det nå.
Tror ikke vi får tak i SIM-kort på en søndag

Jeg har erfart at strekene man kan måle med før køa slett ikke alltid harmonerer helt med den pinnen fremme og det er der de fakrisk bestemmer. I hunderfossen i alle fall.
Joda men en pekepinn er det nå , glad de er strenge selv om det kan være lutt kjipt når det bare er er 1 cm

Skjønner ikke helt hva som går av mannen for tiden.

- Den uken hvor jeg jobbet og han hadde fri, vasket han faktisk klær og fikk oversikt over hva som skulle pakkes - det har han aldri gjort før.
- I dag er den store pakke dagen, det vil si til vanlig, jeg pakker alt og han tilslutt bare putter oppi de klærne han trenger. Når jeg kom ned for å begynne lå det bunker med klær på sengen vår sortert etter han og barna, og alt var tenkt på så bare å putte i kofferten.
- Han har også vært med på å skrive listen over de andre tingene vi skal ha med.

Er fryktelig deilig å dele dette ansvaret, håper det fortsetter slik :)

Andpusten og sliten, av å rydde av bordet. Ikke helt i form enda nei

Dansk sygepleier serien, veldig bra

Crap. Jeg hadde planlagt glampingtelt på roligheden i forkant av vårt opphold i kardemommeby, men grunnet den samme mangelen på kommunikasjon med mannen som omtalt tidligere i dag, har jeg ikke bestilt. Nå er det utsolgt. Kun ledig dropin telt og campingvogn. Det har vi jo ikke. Vi skulle leie noe. Jeg må finne noe annet. Blæ, det var det jeg likte best av de få valgene som er tilgjengelig for en natt, ikke en uke, i juli
Så kjedelig:( håper dere finner noe annet!

886 på siste oppdatering.
. Da skal jeg være over 888 nå og jeg har startet 19 tråder. Litt på hengende håret med sykdom på slutten av mnd og lite overskudd, bel på et vis mer skravling av det.

Men nå får jeg ta meg sammen og rydde sammen på stua og ordne til litt her. Mannen har fakrisk bursdag.

Back
Topp