Junitråden!

Mannen lager pizza. Jeg ordner meg. Paracet så jeg ikke skal fryse sånn og hodet bli litt bedre, og nesepray så jeg puster friere, og faktisk kjenner jeg lukten av pizzaen og gleder meg

Juhu, jeg gleder meg aller mest til å bli frisk.

Mannen lager pizza. Jeg ordner meg. Paracet så jeg ikke skal fryse sånn og hodet bli litt bedre, og nesepray så jeg puster friere, og faktisk kjenner jeg lukten av pizzaen og gleder meg

Juhu, jeg gleder meg aller mest til å bli frisk.
Uff da, har du blitt enda dårligere :(
Fortsatt masse god bedring, og XXXX for at ingen andre blir smittet.

Vi grillet i dag :)

Uff da, har du blitt enda dårligere :(
Fortsatt masse god bedring, og XXXX for at ingen andre blir smittet.

Vi grillet i dag :)

Jeg våknet liksom og tenkte at jeg var friskere i dag, ikke merkbart vondt i halsen. Men nesen er tett, hodet ikke bra, temperaturen like under 38 og formen litt deretter. Mao, ikke SYKsyk, men syk ja.,

Virker ikke som om noen andre er smittet heldigvis. Så må jeg bare bli frisk da. EJG har masse å gjøre før vi skal på ferie. Inkl å få planlagt litt mer av den ferien. Og vaske klær Og pakke.

Her griller vi ikke siden det regner. Mannen vil ha "pølsefest" til middag på bursdagen sin (utvalg av diverse ja) men det skal øs pøs plaskregne, så det spørs hvordan han ender med å tlberede dem...

Jeg våknet liksom og tenkte at jeg var friskere i dag, ikke merkbart vondt i halsen. Men nesen er tett, hodet ikke bra, temperaturen like under 38 og formen litt deretter. Mao, ikke SYKsyk, men syk ja.,

Virker ikke som om noen andre er smittet heldigvis. Så må jeg bare bli frisk da. EJG har masse å gjøre før vi skal på ferie. Inkl å få planlagt litt mer av den ferien. Og vaske klær Og pakke.
Det er så typisk...god bedring

Jeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det :p

Utvalget av pølser i butikkene de siste årene har blitt veldig stort, hva foretrekker folk å legge på grillen?
Jeg måtte finne ut :p

Vedlegg

• FEDF8FA3-EB37-4401-BAC0-6EE1254BA7F0.png
    FEDF8FA3-EB37-4401-BAC0-6EE1254BA7F0.png
    144,6 KB · Visninger: 6
  • A8F15754-6DFD-43BF-A580-863FD44AF77E.png
    A8F15754-6DFD-43BF-A580-863FD44AF77E.png
    153 KB · Visninger: 7
Syns nå de er fine for det, har en del selv.
Er litt usikker på om jeg liker de nye sesongkoppene eller ikke, er liksom annerledes enn de pleier å være :rolleyes:

Åja, kan vise bilde av mine etterpå hvis du ville se :)
Animasjonskoppene du tenker på? De er ikke sesongkopper i så fall, kun i forbindelse med den nye animerte serien. Jeg kjøper dem ikke...

Back
Topp