Takk blir godt å komme hjem någod tur hjem
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk blir godt å komme hjem någod tur hjem
Uff da, har du blitt enda dårligereMannen lager pizza. Jeg ordner meg. Paracet så jeg ikke skal fryse sånn og hodet bli litt bedre, og nesepray så jeg puster friere, og faktisk kjenner jeg lukten av pizzaen og gleder meg
Juhu, jeg gleder meg aller mest til å bli frisk.
Uff da, har du blitt enda dårligere
Fortsatt masse god bedring, og XXXX for at ingen andre blir smittet.
Vi grillet i dag![]()
Det er så typisk...god bedringJeg våknet liksom og tenkte at jeg var friskere i dag, ikke merkbart vondt i halsen. Men nesen er tett, hodet ikke bra, temperaturen like under 38 og formen litt deretter. Mao, ikke SYKsyk, men syk ja.,
Virker ikke som om noen andre er smittet heldigvis. Så må jeg bare bli frisk da. EJG har masse å gjøre før vi skal på ferie. Inkl å få planlagt litt mer av den ferien. Og vaske klær Og pakke.
TakkDet er så typisk...god bedring
Jeg måtte finne utJeg lurer på hvorfor Maarud heter Maarud i Norge og Estella i Sverige og Danmark (og muligens andre steder), kanskje du kan lage en tråd og spørre om det
Utvalget av pølser i butikkene de siste årene har blitt veldig stort, hva foretrekker folk å legge på grillen?
Har noen av dere erfaring med shopping4net?
Jysla vondt i mellomgulvet og bak i ryggen...
Tusen takk.Jeg måtte finne ut![]()
Har du bilde?Kjøpt masse mummikopper der, helt supert!
Har du bilde?
Elsker mummikopper, har ikke mange daSamler på de vanlige fra Arabiaså ikke noen spesielle
![]()
Elsker mummikopper, har ikke mange damen de jeg har er de jeg synes er finest
![]()
Syns nå de er fine for det, har en del selv.Samler på de vanlige fra Arabiaså ikke noen spesielle
![]()
Har ikke så mange jeg heller, og samler egentlig ikke,Elsker mummikopper, har ikke mange damen de jeg har er de jeg synes er finest
![]()
Syns nå de er fine for det, har en del selv.
Er litt usikker på om jeg liker de nye sesongkoppene eller ikke, er liksom annerledes enn de pleier å være![]()
Har ikke så mange jeg heller, og samler egentlig ikke,
Har 10 forskjellige med skåler og den kannen som er formet som mummiehuset
Min favoritt er vinterkoppen fra 2017Hvilke har du?jeg syns midtsommer koppen er den fineste av alle
![]()