Junitråden!

Ah sånnsett ja. Vel, du ville jo ha fått foreldrepenger. Jeg er ufør, så da hadde jeg ikke behøvd å bekymre meg for å gå ut i jobb etter kort tid eller gå uten lønn. Det med å få barn er egentlig det eneste fine med å være ufør, jeg trenger ikke bekymre meg for ulønnet permisjon eller å måtte sende ungen i barnehagen om jeg mener det er for tidlig etc.
Men akkurat nå så er jeg verpesyk, så jeg ser etter enhver positiv ting med å få en baby til. Økonomien sier jo egentlig stopp, for vi hadde måttet ha en større bil, men så var det jo engangsstønaden da.... Selge bilen vi har og kjøpe en ny.... Blæh! Kan ikke tenke sånn, ungene skal da følges opp senere og ^^
Jeg merket egentlig ikke noe forskjell når jeg var i permisjon.
Fikk utbetalt fra jobben som vanlig (og takk og pris for det), og de fikk penger fra NAV.

Prøvde meg på en ny rute i kveld. Trodde jeg kom til å være ute i ca 50 min. Ruta tok 1 1/2 time. Det verker under føttene nå. Mesteparten av ruta (og veier generelt her i området) er nemlig asfalt. 27 000 skritt i dag, så jeg har da vært aktiv nok. Prøver å gjøre opp for en helg uten hemninger i matveien :p

Lurer på når lillejenta kommer inn til oss i natt. Hun åpner døra selv nå, så det er ingen gråting lenger. Så tasser hun bare bort til senga, klatrer opp og legger seg godt til rette i armkroken min <3 Rart hun får sove der, for jeg blir liggende og kysse på henne <3 Hun er så smertefullt nydelig <3

Jeg var så trøtt i dag at jeg slumret der jeg satt. Så jeg bestemte meg for å legge meg på sofaen. Da kom eldste bort til meg og la tepper over meg og skrudde av lyset, og så fikk jeg en liten nattlampe i tilfelle jeg ble redd. Så satte hun på YouTube, i tilfelle jeg kjedet meg. Vel, det var det hun sa i alle fall, men jeg har en følelse av at akkurat den delen var mest for henne ^^
Men hun er så flink til å passe på meg når jeg er syk eller sliten. I svangerskapet med lillejenta pleide hun å springe ut av bilen for å hjelpe meg ut, for hun ville at jeg skulle være trygg <3
Hun er så godhjertet <3
Så nydelig da!❤️❤️

Vår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da :)
Gratulerer så mye med jenta!:D❤️❤️

Mine kommer på torsdag og skatten er vel også like rundt hjørnet da og så starter jeg ferie 29. Og det blir bra!
Det stemmer det, den skatten hadde jeg helt glemt.
Syns jeg fikk litt vel mye til ferie penger, men så så jeg det også var overtid på den slippen som ikke kom med sist...

Strikke litt da. Liker å strikke med store pinner :D
Ikke at de er såå store da. Størrelse 6, som er det største jeg strikker med :)

Back
Topp