Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Engangsstønaden er på over 80 000 nå..... Så skulle vi fått en baby til så kunne vi strengt tatt klart å kjøpt en bil med plass til 3 seter i..... Fornuft kom å finn meg!!!!!

Det frister ikke megEngangsstønaden er på over 80 000 nå..... Så skulle vi fått en baby til så kunne vi strengt tatt klart å kjøpt en bil med plass til 3 seter i..... Fornuft kom å finn meg!!!!!
Tidligere hadde vi noe ganske bra humti-dumti smily her, savner demHaha, hva er det de små smilyene gjør?![]()
Det frister ikke meg![]()

Tidligere hadde vi noe ganske bra humti-dumti smily her, savner dem![]()
Første merket jeg egentlig ikke annet enn at magen kom i veien.Men du har vel hatt litt harde svangerskap og?
Det har ikke jeg, bortsett fra bekkenløsning med første og kvalme og hodepine i første trimester med andre. Har egentlig vært i uforskammet god form, så det er ingenting som skremmer meg fra å bli gravid igjen sånnsett. Sånn bortsett fra å få en unge til da![]()
Haha, hva er det de små smilyene gjør?![]()

HahaJeg ba mannen gjemme godteriet mitt i går, men i dag fant jeg det så nå spiser jeg det.... Selvkontroll, hva er det?![]()

Men det er nå liksom en unge til som er konsekvensen da...Men du har vel hatt litt harde svangerskap og?
Det har ikke jeg, bortsett fra bekkenløsning med første og kvalme og hodepine i første trimester med andre. Har egentlig vært i uforskammet god form, så det er ingenting som skremmer meg fra å bli gravid igjen sånnsett. Sånn bortsett fra å få en unge til da![]()
Første merket jeg egentlig ikke annet enn at magen kom i veien.
Andre hadde jeg moderat bekkenløsning.
Tredje hadde jeg invalidiserende bekkenløsning.
De to første fødslene var virkelig ille (en ille vaginal, og et KS mer eller mindre ute bedøvelse), siste var KS hvor alt gikk som det skulle.
Mer det at jeg ville ikke fått engangsstøtten i første omgang
De skal det, og de koster gjennom årene mer enn en bil...Ah sånnsett ja. Vel, du ville jo ha fått foreldrepenger. Jeg er ufør, så da hadde jeg ikke behøvd å bekymre meg for å gå ut i jobb etter kort tid eller gå uten lønn. Det med å få barn er egentlig det eneste fine med å være ufør, jeg trenger ikke bekymre meg for ulønnet permisjon eller å måtte sende ungen i barnehagen om jeg mener det er for tidlig etc.
Men akkurat nå så er jeg verpesyk, så jeg ser etter enhver positiv ting med å få en baby til. Økonomien sier jo egentlig stopp, for vi hadde måttet ha en større bil, men så var det jo engangsstønaden da.... Selge bilen vi har og kjøpe en ny.... Blæh! Kan ikke tenke sånn, ungene skal da følges opp senere og ^^
Men det er nå liksom en unge til som er konsekvensen da...
Håper ikke du måtte vente altfor lengeJeg sitter på jobb jeg, kommer meg ikke hjem. Veien ble stengt pga en trafikkulykke rundt 9.30
Den er stengt. Dvs, de slipper forbi biler i små kolonner på gangveien ved siden av selve veien. Det er en vei uten omkjøringsmuligheter (utenom å ta noen ferger og kjøre noen timer da... de har nå omdirigert ferga som går fra det området man ikke kommer seg til, også, såden går til et fergeleie på andre siden av ulykken)
Det står biler så langt man kan se, sier min svigerinne som ringte for å høre om vi trengte hjelp til å hente yngste i bhg. Men siden mannen startet dagen på hjemmekontor siden vi hadde besøk, kom han seg aldri noe sted, og derved har han hentet henne. Og jeg sitter stuck og oppdaterer nettaviser og trafikkflyt og gogle maps, for det vr sagt 2-3 timer litt før ett så jeg håpte den ånet snart...
Høres trist utJeg har så lite lyst til å dra på sommeravslutning til eldste. Vi kommer til å bli sittende helt alene mens alle andre kjenner hverandre. Alle tar med det de vil ha, så det er ikke noe organisert kaker eller noe heller. Så da blir det bare å sitte der og sture da. Å ikke kjenne noen på en ny plass suger! Jeg har ikke lett for å bli kjent med nye folk, og ingen har vist interesse for å bli særlig kjent med meg heller. Alle er greie da, men de trenger jo ikke nye venner for de har jo allerede det de trenger føler jeg.
Høres trist utnår er avslutningen?
Haha, går helt fint at du ikke viser bildeJeppHadde det ikkje vert mange her, kunne eg vist bilde uten bandasje
Det er vaska når eg tok bilde.
![]()
Haha, går helt fint at du ikke viser bilde![]()