Det hjelper ja. Går mye fortere enn str 3 og denslagsStrikke litt da. Liker å strikke med store pinner
Ikke at de er såå store da. Størrelse 6, som er det største jeg strikker med![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hjelper ja. Går mye fortere enn str 3 og denslagsStrikke litt da. Liker å strikke med store pinner
Ikke at de er såå store da. Størrelse 6, som er det største jeg strikker med![]()
Det hjelper ja. Går mye fortere enn str 3 og denslags
Trodde jeg bare hadde en 3-4 stykker, men viste seg at jeg faktisk har 10..Heheer jo en god del . Hvor mange har du?
EnebarntrpdenHvilken mener du?![]()
Gidder ikke prøve engangSyns det er så utrolig vanskelig å finne på tråder!!!!!!!!!
Du pleier da ikke ha noe problemer med detGidder ikke prøve engang
Vel det er e travel mnd å jeg har lite å spørre om så nei gidder ikke prøveDu pleier da ikke ha noe problemer med det![]()
Jeg har veldig lyst til å vare med i trekningen på topp-premien, men tror ikke jeg klarer innleggene.Vel det er e travel mnd å jeg har lite å spørre om så nei gidder ikke prøve
Tre tror jegJeg har veldig lyst til å vare med i trekningen på topp-premien, men tror ikke jeg klarer innleggene.
Hvor mange tråder har du nå?
Det har jeg tenkt på mange ganger, en slik "Hva liker du å lese om her på BV?" - trådLag tråd om tips til tråder då![]()
Er det ikke 19 tråder og 888 innlegg.Jeg har 9. Husker ikke i farta målet, men det er litt "tørke" så jeg sliter med å komme på flere og har ikke akkurat så mange innlegg heller.
Det har jeg tenkt på mange ganger, en slik "Hva liker du å lese om her på BV?" - tråd![]()
Mulig det. I så fall er jeg vel akkurat knapt halvveis med begge deler og kan komme meg halvveis i dag på begge tenker jeg og derved være ajourEr det ikke 19 tråder og 888 innlegg.
Sånn sett ligger jeg ajour på tråder siden det er halvveis i måneden, og jeg er halvveis i tråder.
Innlegg er det verre med
Fortsatt lenge til oppmøte. Men hi kan dra på biblioteket i alle fall nå da. Og gå litt pokemon.