Junitråden!

Ungene hadde lagt seg, jeg lager mat til mannen og meg mens han får en time på øret imens.
Har store planer om nye ting å prøve, jeg elsker å prøve nye ting.
Er utslitt, ting blir bare blæææ og ikke morsomt i det hele tatt.
Bare dumt.
Maten kommer på bordet til slutt, og den blir god, men ikke helt som jeg hadde tenkt.

Er så sliten etter dagen, etter uken, like før jeg bare begynner å grine....
Bruker al energien på jobb, og når jeg kommer hjem er jeg tom.
Men fikk levert i dag.
Neste uke blir lettere

Jeg har 9. Husker ikke i farta målet, men det er litt "tørke" så jeg sliter med å komme på flere og har ikke akkurat så mange innlegg heller.

Hmm. Går og spinner litt jeg. Vi skal så mye i dag. Og har stått opp tidlig.

Men så skal jeg ikke noe på en stund.

Jeg innser at jeg har glemt å spise frokost. Mannen laget til ungene men jeg har ikke spist.

Han og mellomste dro avsted, hun skal spille fotballturnering. 3 kamper 2*12 minutter i sol fra skyfri himmel, ingen innbyttere. Tøft tipper jeg. Jeg og de to andre ungene er ikke med for eldste har oppmøte for oppvarming/øving før hun er ferdig, kanskje rekker mannen og mellomste å komme før han spiller konsert, det antar jeg. Så skal hun synge konsert med koret litt senere. Vi skulle gjerne rukket biblioteket. Jeg og de to som er hjemme rekker det for det åpner 11 og han skal møte 1245. Kulturskolen står ikke på programmet før 1340 så gooood tid. (læreren ba ham og to til komme 1245 og to andre 13,og sa det er konsert fra 1330, derav så tidlig oppmøte)

Mellomste spiller fotball til ca 13 og skal hjemom og skifte før hun har oppmøte 15, men rekker kanskje høre broren spille, men biblioteket blir i så fall vanskelig. Jeg får ta henne dit mandag da er de åpne til 19. Hun har bare fotografering med fotballen 1730.

De har nemlig begge en premie tilgode på sommerles. Kunne tatt begge mandag men dels så er det at han vil låne noe gutta i trehuset og sjansen er større på hovedbiblioteket, mandag tar vi den lokale filialen og den er mindre.

Men klokka er bare ni. Og biblioteket åpner ikke før 11. Så jeg har satt på vaskemaskina og skal lage meg frokost.

Så travel dag fra frokost til ca 16, også sitter jeg bare her og venter.... Føles så rart.

Jeg har 9. Husker ikke i farta målet, men det er litt "tørke" så jeg sliter med å komme på flere og har ikke akkurat så mange innlegg heller.
Er det ikke 19 tråder og 888 innlegg.
Sånn sett ligger jeg ajour på tråder siden det er halvveis i måneden, og jeg er halvveis i tråder.
Innlegg er det verre med

Er det ikke 19 tråder og 888 innlegg.
Sånn sett ligger jeg ajour på tråder siden det er halvveis i måneden, og jeg er halvveis i tråder.
Innlegg er det verre med
Mulig det. I så fall er jeg vel akkurat knapt halvveis med begge deler og kan komme meg halvveis i dag på begge tenker jeg og derved være ajour

Fortsatt lenge til oppmøte. Men hi kan dra på biblioteket i alle fall nå da. Og gå litt pokemon.

Pustepause mellom opptredener. Eldste har spilt, mellomste skal møte nå kø 15 og på scenen om en halvtime sammen med resten av barnekoret.

Vi fikk bort i barnehagen ved siden av røde kors der det hele skjer, sånn at yngstemor fikk leke.

Eldste fant seg et bord i skyggen.IMG_20190615_143439.jpg

Back
Topp