Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har sett det.Nei skjer aldri noe spennende herhåper det er meldt bra vær på søndag så vi ikke regner bort på tusenfryd
Jippi, feriepenger
Og nå har jeg mer lyst til å shoppe enn trene i kveld.
Jo da.Kan vel kombinere. Jogge ned på butikken, gå inn på en butikk, ta en runde rundt bygget og gjenta![]()
Auch da
Hvor er den buksen kjøpt?Vis vedlegget 300923 Humøret er på topp i dagfikk nye klær i går og jeg er så fornøyd
Det blir deilig med ferieJeg skal jobbe i ferien men det er greit det å
Jippi, feriepenger
Og nå har jeg mer lyst til å shoppe enn trene i kveld.
Jo da.
13 km til kjøpesentret, og så bære varene hjem.
Kommer sent i gang siden jeg først må på sommeravslutningen i klassen til frøkna.
Så da kommer jeg dit svett og jævlig for å prøve klær ca 30 minutter før de stenger...
Høres ut som en god plan![]()

Gratulerer så myeVår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da![]()
nyt frøkna deres 
Vår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da![]()

Gratulere så myeVår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da![]()
Vår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da![]()
Samme herJeg må rydde, så selvfølgelig ser jeg på tv istedenfor.

Samme her![]()