Junitråden!

Etter lunsj i dag ble det varm sjokolade og sjokolade..... Jeg aner vektoppgang i morgen.....
Men f*** heller, jeg fikk mensen i dag og humøret er på bunn. Ikke at det henger sammen, men jeg bruker det som en unnskyldning for å spise godis :P

Nei skjer aldri noe spennende her :p håper det er meldt bra vær på søndag så vi ikke regner bort på tusenfryd
Har sett det.
Vi vurderer å dra på lørdag istedenfor siden det er meldt finere vær da

Kan vel kombinere. Jogge ned på butikken, gå inn på en butikk, ta en runde rundt bygget og gjenta :D
Jo da.
13 km til kjøpesentret, og så bære varene hjem.
Kommer sent i gang siden jeg først må på sommeravslutningen i klassen til frøkna.
Så da kommer jeg dit svett og jævlig for å prøve klær ca 30 minutter før de stenger...

Høres ut som en god plan :P

Det blir deilig med ferie ❤️ Jeg skal jobbe i ferien men det er greit det å

Jeg skal ikke det, mannen mp og jeg grumph'er av det så det er godt ikek jeg også skal elelrs hadde stemningen vært meget sur, jeg er sur nok over å ha fått den infoen som jeg derfor ignorerer i min tanke om så fin sommeren sakl bli ;) Jeg mistenker at realiteten kan slå meg hardt, så jeg skal legge noen planer for noe jeg og ungene kan gjøre annet enn å sitte i stua til svigermor (som i år er på jobb, i fjor var hun hjemme så da var det litt annerledes) og sture. VI skal ja ferieselv om han jobber. Nemlig!

Litt blæ at vi har bare med oss en bil selvsagt så reelt så kan ikke vi stikke og han komme etter, så det blir mye bare meg og ungene med mindre vi skal gå, men det er ikke så mye å gjøre i gangavstand, så. blæ.

Jeg trenger hushjelp..... Og barnevakt..... Og å bli millionær..... Og litt søvn.

Vår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.
Stolt mor da :)
Gratulerer så mye :Heartred nyt frøkna deres :Heartred

Vår lille Frøken ble født idag. Kl 09:34. Hun veide 3480, og er 49 cm lang. Jeg er sliten og har vondt og får ekstra med smertestillende fordi jeg tydeligvis har høy toleranse.

Gratulerer så mye :love017:love017:love017

Gratulerer!

Back
Topp