Junitråden!

Legen ble overrasket over hvor vond foten/ankelen min er og sa umiddelbart at om smertene ikke gir seg etter at frøkna er født, så må jeg på røntgen. Æsj. Akkurat det man vil når man sitter med nyfødt.

Nei så kjipt :(
Håper den blir bedre etter fødsel.

Ikke er enn 22 her og lett overskyet

Helt fint
. Jeg hadde lest feil oppmøtested og heldigvis skulle jeg vise mannen hva det sto og så badevika, ikke bakkevika. Det er ulike steder det, og ulikt konsept. Badevika går man til. Man kan ro i kano på vannet (tvers over og bort til oss om så) men må ikke ro for å komme dit.

Greit. Vel, da går vi snart herfra da og går til badevika heller enn å kjøre til bakkevika.

Varmt her og, og skikkelig lummert. For meg er det alltid et tegn på at det er torden på vei, men her vi bor nå er det ikke sånn.

Legen ble overrasket over hvor vond foten/ankelen min er og sa umiddelbart at om smertene ikke gir seg etter at frøkna er født, så må jeg på røntgen. Æsj. Akkurat det man vil når man sitter med nyfødt.

Uffa :( Håper det er noe de kan fikse kjapt og enkelt!!!

Nå har jeg fått tatt vaksina mi, så nå er det bare for eggelure å slippe seg løs om en drøy uke :D Kroppen er KLAR for graviditet! :)

Ja... han virka oppriktig sjokkert når han så hvor vondt det var.. :( så håper det kun har med babyen å gjøre, hvis ikke blir barseltiden kjip..

Ja det tror jeg på. Er det noe sjans for å få KS tidligere?

Back
Topp