Den venter vi også på...Jeg har helt dilla på The Orville for tiden. Håper det kommer en sesong 3![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den venter vi også på...Jeg har helt dilla på The Orville for tiden. Håper det kommer en sesong 3![]()
Jeg er ikke vanligvis interessert i serier som handler om romskip, men The Orville er noe helt annetDen venter vi også på...
Nå fattet jeg nesten interesse for den serien, frem til romskip ble nevntJeg er ikke vanligvis interessert i serier som handler om romskip, men The Orville er noe helt annet![]()

Ikke sånn veldig varmt enda her, tåke i fjellet har negativ effekt på temperaturen. Men det skal bli bra og er jo ikke ille nå heller. Det er sol, det er bare tåke som må bort.God morgen! Herlig vær i dag![]()
Det synes jeg ikke det erGod morgen! Herlig vær i dag![]()
Ikke varmt hun snakker omIkke sånn veldig varmt enda her, tåke i fjellet har negativ effekt på temperaturen. Men det skal bli bra og er jo ikke ille nå heller. Det er sol, det er bare tåke som må bort.
Meget mulig men det er varmt det er meldt her.Ikke varmt hun snakker om
Tipper jeg hvertfall

Det er igrunnen ikke noe jeg anser som go'vær. I alle fall ikke når jeg vet jeg skal ut i kano i kveld.Torden![]()
Ja. Her hos oss er det bare meldt varmt, ikke noe "spenning", men den er litt på vent pga morgentåke. Tidlig enda så vi får se.Blir spennende å se hva slags vær dagen skal bringe![]()
Da hadde jeg nok droppet kanoturer. Man får rette seg etter væretDet er igrunnen ikke noe jeg anser som go'vær. I alle fall ikke når jeg vet jeg skal ut i kano i kveld.
Vi har 4 forskjellige farenivåvarsler på yrJa. Her hos oss er det bare meldt varmt, ikke noe "spenning", men den er litt på vent pga morgentåke. Tidlig enda så vi får se.