Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spesielt jaVi har 4 forskjellige farenivåvarsler på yrså man aner ikke helt hva dagen bringer. Spesielt at de sender ut tornadovarsel
![]()
Nå fattet jeg nesten interesse for den serien, frem til romskip ble nevnt![]()

Hørtes litt stytete ut ja.Siste utflukt idag. Taxi til fysio, fysio, taxi til lege for siste svangerskapskontroll, så taxi hjem for å slappe av til innleggelse på onsdag. Skulle ønske vi hadde bil!
Ja.. hadde jeg kunne gått vanlig ville det vært buss liksom, men nå har jeg ikke noe valg. Savner bil da.Hørtes litt stytete ut ja.
Vi har jo den lite miljøvennlige og dyre løsningen med to biler
Det med å ikke kunne gå er vel heldigvis snart over? Bekkenet eller?Ja.. hadde jeg kunne gått vanlig ville det vært buss liksom, men nå har jeg ikke noe valg. Savner bil da.
God morgenGod morgen
Det er i leggen/ankelen som jordmor mener kommer fra bekkenet, så forhåpentligvisDet med å ikke kunne gå er vel heldigvis snart over? Bekkenet eller?
Det er i leggen/ankelen som jordmor mener kommer fra bekkenet, så forhåpentligvis![]()
En uke! Merkelig og vanskelig å tro!Håper det går over da. Snart baby![]()
er ikke kvalm lenger, men vondt i kroppen og orker ikke mat/gjøre noe. Er det noe i det å prøve gem-pulver for voksne kanskje.
Det smeller her og! Liker torden da
Her begynte det å tordne og lyne. Samboer satt ute med en kopp kaffe og nøt det. I neste sekund åpnet himmelen seg, så han måtte løpe under tak
nå skinner sola og det er fortsatt like klamt Det smeller her og! Liker torden da![]()