Junitråden!

Da hadde jeg nok droppet kanoturer. Man får rette seg etter været

Sant nok.

Det er sommeravslutning med speideren og de hadde nok hatt alternativt opplegg om det var slikt vær her. Men med den e værmeldingen er det trolig ganske safe Screenshot_20190606_083001_no.vg.android.pent.jpg

Vi har 4 forskjellige farenivåvarsler på yr :p så man aner ikke helt hva dagen bringer. Spesielt at de sender ut tornadovarsel :hilarious:
Spesielt ja

Vi har ingen

Skulle ut på tur, men svigermor vil være med så da må jeg vente en stund. Jaja. Får gjøre husarbeid i mellomtiden da :rolleyes::hilarious::hilarious::hungover:

Sitter og letter meg for en halvliter blod jeg

Siste utflukt idag. Taxi til fysio, fysio, taxi til lege for siste svangerskapskontroll, så taxi hjem for å slappe av til innleggelse på onsdag. Skulle ønske vi hadde bil!
Hørtes litt stytete ut ja.

Vi har jo den lite miljøvennlige og dyre løsningen med to biler

God morgen. Nydelig vær og kosa meg med kesam og blåbær, mens oppvaskmaskinen dura på og eg skal snart baka kaka :)

Ja.. hadde jeg kunne gått vanlig ville det vært buss liksom, men nå har jeg ikke noe valg. Savner bil da.
Det med å ikke kunne gå er vel heldigvis snart over? Bekkenet eller?

En uke til muntlig eksamen og jeg har SÅ mye igjen å lese meg opp på... Så klarer jeg å få omgangen/matforgiftning og har vært oppe halve natta med magekramper og utslipp av det en og andre.
Noen tips til hvordan jeg kan føle meg bra fort? :hilarious: er ikke kvalm lenger, men vondt i kroppen og orker ikke mat/gjøre noe. Er det noe i det å prøve gem-pulver for voksne kanskje.
Også sender jeg en bønn om at det ikke må være smittsomt, så resten av familien ikke får det her :smiley-angelic001

Det smelelr godt en del steder nå, sitter og ser på et sånt live lynkart!

upload_2019-6-6_10-32-55.png

Det smeller her og! Liker torden da :D

Jeg bor lenger nord enn dette kartutsnittet går og her smeller det slett ikke.

Jeg kan like det, på en måte, eller er i alle fall ikke redd det, men det er ikke noe gøy på en dag jeg skal være ute, og er ikke så vant til torden på sommeren sånn her på nordvestlandet, sånne fronter med torden er mer vanlig østpå, her er torden mer skikkelig-dårlig-vær-og-vind-og-regn-og-torden-og-storm liksom.

Men det er facinerende å se på sånne kart.

Der er de hvite siste 20 min, så er de eldre dess mørkere de er , i 20 min intervaller, altså alle disse er de siste to timene.

Back
Topp