Jeg er ikke vanligvis interessert i serier som handler om romskip, men The Orville er noe helt annet![]()
Det er en parodi på Star Trek.Nå fattet jeg nesten interesse for den serien, frem til romskip ble nevnt![]()
Utrolig morsom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er ikke vanligvis interessert i serier som handler om romskip, men The Orville er noe helt annet![]()
Det er en parodi på Star Trek.Nå fattet jeg nesten interesse for den serien, frem til romskip ble nevnt![]()
Masse lykke til.Eg skal på jobbintervju i morgen![]()
Masse lykke til.
Hvilken type jobb?
Fortsatt ikke hørt noe??![]()
)Det er en parodi på Star Trek.
Utrolig morsom
Det er en parodi på Star Trek.
Utrolig morsom

Kanskje nevne den for samboer, kan nok passe hanDet er en parodi på Star Trek.
Utrolig morsom

Bilen viste 29 grader når vi kjørte hjem27.5 grader i Bergen![]()
Legen ble overrasket over hvor vond foten/ankelen min er og sa umiddelbart at om smertene ikke gir seg etter at frøkna er født, så må jeg på røntgen. Æsj. Akkurat det man vil når man sitter med nyfødt.
Ja... han virka oppriktig sjokkert når han så hvor vondt det var..Nei så kjipt
Håper den blir bedre etter fødsel.
Legen ble overrasket over hvor vond foten/ankelen min er og sa umiddelbart at om smertene ikke gir seg etter at frøkna er født, så må jeg på røntgen. Æsj. Akkurat det man vil når man sitter med nyfødt.
Ja... han virka oppriktig sjokkert når han så hvor vondt det var..så håper det kun har med babyen å gjøre, hvis ikke blir barseltiden kjip..
Det håper jeg og.. savnet å gå.UffaHåper det er noe de kan fikse kjapt og enkelt!!!
Nå har jeg fått tatt vaksina mi, så nå er det bare for eggelure å slippe seg løs om en drøy ukeKroppen er KLAR for graviditet!
![]()
Nei, de er fullbooket, så må sitte i sofaen til onsdag, så blir jeg lagt inn da.Ja det tror jeg på. Er det noe sjans for å få KS tidligere?
Det håper jeg og.. savnet å gå.
Håper det er ett gullegg![]()
Ja vi gleder oss jo. Blir muligens mer avhengig av mannen enn jeg ønsker da..Takk <3
Det skjønner jeg godt, er så trasig når noe sånt kommer og "ødelegger" litt for gleden og magien av barseltida... Men jeg veit dere gleder dere så at det blir magisk uansett!! <3