Junitråden!

God morgen
Hurra dor mannen som har bursdag, når kengubarnet kommer ned så skal vi opp igjen å vekke pappaen med sang og pakker

God morgen alle sammen

Jeg har prøvd og feilet en del.
I tillegg har det vært en del morsomme programmer på BBC som har tatt for seg smak hvor jeg har lært en del.
Men når det er sagt, du er en del år yngre enn meg, og den gang jeg var ung sverget jeg til Toro, Knorr og alt på glass

Awwww, takk for at du framstiller meg som ung :D Jeg føler meg nemlig ikke sånn ^^
Ja det må vel litt eksperimentering til. Kanskje det blir etter hvert :)

God morgen:D Sovet godt? Venter på migrene til å roa seg. Fortsatt tung i hodet.

Kjedelig med migrene :( Håper det går over relativt kjapt :)
Jeg står opp nå, etter en natt med oppstykket søvn pga yngste. Jeg føler at jeg har ull i hjernen.

Denne helgen har vært veldig lang og det føles ikke som om jeg skulle ha en hel dag igjen av den... Torsdag på det arr med korpset "hele dagen" og ettermiddagen/kvelden med besøk. To hele dager med 5 unger og deler av dagene med foreldre til de to ekstra

Mine foreldre også her store deler av gårsdagen, fra tre til leggetid sånn ca.

Så mye som har skjedd og vært gjort og slik og sånn. Også har vi fakrisk fri i dag også, bare oss fem og slappe av.

Kjedelig med migrene :( Håper det går over relativt kjapt :)
Jeg står opp nå, etter en natt med oppstykket søvn pga yngste. Jeg føler at jeg har ull i hjernen.

Ull i hjernen ja. Uff huskar den følelsen.

Eg har time med nevrolog om 2 uker. Det skal bli greit å få avklart noko.

God morgen alle sammen.
For et fantastisk vær vi har i dag :)
Sitter og lurer på om noen av ungene her har lyst på en tur i skogen i dag :rolleyes:

God morgen alle sammen.
For et fantastisk vær vi har i dag :)
Sitter og lurer på om noen av ungene her har lyst på en tur i skogen i dag :rolleyes:
Tåke. Periodevis regn. Tungt skydekke. Jeg har slett ikke lyst på en tur i skogen, jeg gruer for å gå ut i hagen med komposten.

Denne helgen har vært veldig lang og det føles ikke som om jeg skulle ha en hel dag igjen av den... Torsdag på det arr med korpset "hele dagen" og ettermiddagen/kvelden med besøk. To hele dager med 5 unger og deler av dagene med foreldre til de to ekstra

Mine foreldre også her store deler av gårsdagen, fra tre til leggetid sånn ca.

Så mye som har skjedd og vært gjort og slik og sånn. Også har vi fakrisk fri i dag også, bare oss fem og slappe av.
Nyt det og kos dete

Kengubarnet er sendt i dobbelbursdag så får vi se hvordan det går , mulig han må hentes flr den er ferdig.

Back
Topp