God mat kan ofte være overraskende enkelt...Jeg er derimot en kresen mat-latsabb som lkke setter pris på "god mat", for det inneholder oftet ting jeg ikke liker.
Det viktigste er ikke hvor komplisert det er, men sammensetning av smaker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God mat kan ofte være overraskende enkelt...Jeg er derimot en kresen mat-latsabb som lkke setter pris på "god mat", for det inneholder oftet ting jeg ikke liker.
Flink du er
God mat kan ofte være overraskende enkelt...
Det viktigste er ikke hvor komplisert det er, men sammensetning av smaker
Der er elsempler.Ja, men "god mat" slik du jo beskriver det som absolutt nok er det, inneholder ting jeg ikke setter pris på. Ananasringer? baconost? brokkoli? Helst ikke, og i min munn ikke samtidig med begrepet "Godt" dessverre.
Ikke jeg hellerNei, for jeg kjøper ikke parmesan. DEt har jeg rett og slett aldri kjøpt
Nå fikk jeg nesten lyst til å prøve basilikum og kaffe sammenDer er elsempler.
Poenget mitt er at enkelte smaks kombinasjoner er ganske Bra sammen.
Ananas ringer var et eksempel på at søtt går sammen med svinekjøtt.
Liker du mokkabønner og spekeskinke?
Prøv å spise en 3-5 mokkabønner, og mens restene fremdeles sitter i tennene dine ta et stykke spekeskinke, den kombinasjonen er fantastisk.
Sier ikke du skal like det samme som meg, bare at overraskende ting kan finne på å smake utrolig god sammen.
Forresten, det kan gå den andre veien også, IKKE under noen omstendigheter prøv basilikum og kaffe sammen

Nå fikk jeg nesten lyst til å prøve basilikum og kaffe sammen![]()
Får se imorgenHaha, jeg og ^^ Men du får gjøre det du, for jeg liker ikke kaffe. Så nå du rapportere om resultatet![]()

Der er elsempler.
Poenget mitt er at enkelte smaks kombinasjoner er ganske Bra sammen.
Ananas ringer var et eksempel på at søtt går sammen med svinekjøtt.
Liker du mokkabønner og spekeskinke?
Prøv å spise en 3-5 mokkabønner, og mens restene fremdeles sitter i tennene dine ta et stykke spekeskinke, den kombinasjonen er fantastisk.
Sier ikke du skal like det samme som meg, bare at overraskende ting kan finne på å smake utrolig god sammen.
Forresten, det kan gå den andre veien også, IKKE under noen omstendigheter prøv basilikum og kaffe sammen
Så fiiintFerdig!![]()
Jeg venter i spenningFår se imorgen![]()
Salt og søtt er godt i Know. Spekeskinke og møkkabønner kan nok bli bra
Rosiner og potetgull også.
Skal ikke kombinere kaffi og basilikum. Siden jeg uansett ikke drikker kaffi går det bra.
Men poenget mitt var at det folk klassisk omtaler som "god mat" svært ofte ikke er i min smak desverre. Jeg skule gjerne likt det. En god grunn til at vi nesten aldri spiser ute.
Men søtt til svin er jo en innertier. Derav svisker f eks.
Haha, jeg er hjelpesløsHjelp, du trenger virkelig hjelp
Altså, ikke noe galt med oregano, elsker det, men det fins da i tillegg så utrolig mye annet godt også
Men bruker så lite at en stor ost ville vært bortkastetLite spørsmål til dere to.
Har dere sett på kiloprisen på 12-18 mnd. lagret parmesan i butikken?
Den er omtrent den samme som den jeg kjøper og den jeg kjøper holder seg bedre, og smaker bedre.
Rapp med deg er par blader frisk basilikum neste gang du er i butikken, tygg dem og ta en slurk kaffen, MEN for al del det er på egen risiko!!!!!!!!!!!!!!!Nå fikk jeg nesten lyst til å prøve basilikum og kaffe sammen![]()
Du kan få litt an meg...Men bruker så lite at en stor ost ville vært bortkastet![]()
Vi hadde riktig god mat i dag etter mitt hodeAlle oppskrifter jeg finner inneholder liksom enten løk eller ingefær eller andre rare ting. Spiser ikke slikt jeg! Så jeg er litt på din side, god mat er komplisert mat med mange sære ingredienser![]()
Svisker eller sjokoladeSalt og søtt er godt i Know. Spekeskinke og møkkabønner kan nok bli bra
Rosiner og potetgull også.
Skal ikke kombinere kaffi og basilikum. Siden jeg uansett ikke drikker kaffi går det bra.
Men poenget mitt var at det folk klassisk omtaler som "god mat" svært ofte ikke er i min smak desverre. Jeg skule gjerne likt det. En god grunn til at vi nesten aldri spiser ute.
Men søtt til svin er jo en innertier. Derav svisker f eks.
Det må prøvesRapp med deg er par blader frisk basilikum neste gang du er i butikken, tygg dem og ta en slurk kaffen, MEN for al del det er på egen risiko!!!!!!!!!!!!!!!

Vi hadde riktig god mat i dag etter mitt hode
Ytrefilet av svin, saltet lett og stekt i stekepanne og lagt i ovnen (siden jeg laget til 11 var det greit å la dem få plass i ovnen) hvor der ble litt for varmt kjøtt men det sto og hvilte en stund og var deilig og mørt.
Servert med ris og salat og saus fra pose som nok kunne vært bedre laget fra bunn. Begrensning, ikke bruke pepper eller chili eller annet krydder mamma altså ikke tåler.