Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har prøvd og feilet en del.
I tillegg har det vært en del morsomme programmer på BBC som har tatt for seg smak hvor jeg har lært en del.
Men når det er sagt, du er en del år yngre enn meg, og den gang jeg var ung sverget jeg til Toro, Knorr og alt på glass
Har du skadet den?![]()
Der var jeg hjemme fra jobb også
God natt jenter!
God morgenSovet godt? Venter på migrene til å roa seg. Fortsatt tung i hodet.
Kjedelig med migreneHåper det går over relativt kjapt
Jeg står opp nå, etter en natt med oppstykket søvn pga yngste. Jeg føler at jeg har ull i hjernen.
Første natt på sofaen, 25 grader på soverommet i natt. I dag melder det 30 grader her, grrrrrr![]()

Å så deilig daFørste natt på sofaen, 25 grader på soverommet i natt. I dag melder det 30 grader her, grrrrrr![]()
Tåke. Periodevis regn. Tungt skydekke. Jeg har slett ikke lyst på en tur i skogen, jeg gruer for å gå ut i hagen med komposten.God morgen alle sammen.
For et fantastisk vær vi har i dag
Sitter og lurer på om noen av ungene her har lyst på en tur i skogen i dag![]()
Ull i hjernen ja. Uff huskar den følelsen.
Eg har time med nevrolog om 2 uker. Det skal bli greit å få avklart noko.
Første natt på sofaen, 25 grader på soverommet i natt. I dag melder det 30 grader her, grrrrrr![]()
God morgenGod morgen alle sammen.
For et fantastisk vær vi har i dag
Sitter og lurer på om noen av ungene her har lyst på en tur i skogen i dag![]()
God dagGod morgen alle sammen
Nyt det og kos deteDenne helgen har vært veldig lang og det føles ikke som om jeg skulle ha en hel dag igjen av den... Torsdag på det arr med korpset "hele dagen" og ettermiddagen/kvelden med besøk. To hele dager med 5 unger og deler av dagene med foreldre til de to ekstra
Mine foreldre også her store deler av gårsdagen, fra tre til leggetid sånn ca.
Så mye som har skjedd og vært gjort og slik og sånn. Også har vi fakrisk fri i dag også, bare oss fem og slappe av.