Junitråden!

Enkelt og greit ja

Enkelt og greit.

Tenker jeg skal få til en kombo av tid hjemme, vi burde helst tømme gjesterommet, men det tar nok lang tid... begynne i alle fall) som også skal innehode biblioteket, handletur og gjerne badestranda, og altså tid hos svigers som inneholder gjerne hunderfossen, tid i hagen, overnatting, og gjerne badestranda der også, og altså dyreparken, og noen dager hjemme fr jeg skal på jobb tenker jeg, og om jeg får til, en fest for å feire at vi begge fyller 40 i sommer.

Sverger til pose selv:p eneste jeg lager selv er hvit saus:)

Jeg lager gjerne brun saus og skysaus selv til vanlig, sånn når jeg har stekt noe kjøtt i ovnen og får masse sky som kan bli saus.

men tomatsaus er nesten alltd fra glass eller pose, latskap.

Gikk heldigvis fint med kengubarnet , men vi droppet likevel å dra på besøk til min svigerfar
Mannen driver å steller med drivhuset , jeg ligger rett ut med de drittsmertenr igjen , håper de går over til vi skal ut å spise
Huff da . Håpe de gir seg

Enkelt og greit.

Tenker jeg skal få til en kombo av tid hjemme, vi burde helst tømme gjesterommet, men det tar nok lang tid... begynne i alle fall) som også skal innehode biblioteket, handletur og gjerne badestranda, og altså tid hos svigers som inneholder gjerne hunderfossen, tid i hagen, overnatting, og gjerne badestranda der også, og altså dyreparken, og noen dager hjemme fr jeg skal på jobb tenker jeg, og om jeg får til, en fest for å feire at vi begge fyller 40 i sommer.
Fortsatt ikke ferdig planlagt her

Vips har jeg klarsignal til å planlegge en fest i anledning våre 40 års dager også. Om det blir hjemme eller borte sjal mannen sjekke ut om det er ledig, og så skal jeg sjekke med folk hvilken av to helger som passer best også blir det bra. Grillfest håper jeg, som for 5 år siden. Grillfest er veldig "oss".

Fortsatt ikke ferdig planlagt her

Ikke helt ferdig planlagt, men ved å ha booket dette har jeg noe å spinne resten av ferien rundt. Det er 3 uker jeg skal fylle, ikke 6 sånn som du, og utlandet står ikke på planen for i år. Det blir nok mest sånn "blir til underveis" resten.

Back
Topp