God ettermiddagGod morgenSovet godt? Venter på migrene til å roa seg. Fortsatt tung i hodet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God ettermiddagGod morgenSovet godt? Venter på migrene til å roa seg. Fortsatt tung i hodet.
Gratulerer til mannenGod morgen
Hurra dor mannen som har bursdag, når kengubarnet kommer ned så skal vi opp igjen å vekke pappaen med sang og pakker
God ettermiddaghåper hodet er bedre!
Enkelt og greit ja
Sverger til pose selveneste jeg lager selv er hvit saus
![]()
HeheheSkal senda deg fødevibber eg(prøver skikkelig hardt som du ser på smiley)
![]()

Takk takkGratulerer til mannen![]()
Hehehe
Ser ut som Raj i TBBT når de er høye og skal se på meteorregn
JodaJoda bare bra er
Der?
Gjør på i dagGod ettermiddag![]()
Huff da . Håpe de gir segGikk heldigvis fint med kengubarnet , men vi droppet likevel å dra på besøk til min svigerfar
Mannen driver å steller med drivhuset , jeg ligger rett ut med de drittsmertenr igjen , håper de går over til vi skal ut å spise
The big bang theory, en veldig morsom serie som akkurat er ferdigKven snakker du om? Raj? Tbbt?
Big bang theoryKven snakker du om? Raj? Tbbt?
Fortsatt ikke ferdig planlagt herEnkelt og greit.
Tenker jeg skal få til en kombo av tid hjemme, vi burde helst tømme gjesterommet, men det tar nok lang tid... begynne i alle fall) som også skal innehode biblioteket, handletur og gjerne badestranda, og altså tid hos svigers som inneholder gjerne hunderfossen, tid i hagen, overnatting, og gjerne badestranda der også, og altså dyreparken, og noen dager hjemme fr jeg skal på jobb tenker jeg, og om jeg får til, en fest for å feire at vi begge fyller 40 i sommer.
Ha har dere gjort i dag?Joda![]()
TakkHuff da . Håpe de gir seg
The big bang theory, en veldig morsom serie som akkurat er ferdig
The big bang theory, Rajesh.Kven snakker du om? Raj? Tbbt?
Fortsatt ikke ferdig planlagt her